Jenta har BALLER!!!!!!!!

hm nå er det tre jordmødre som har sagt til meg at dette er ei jente , men må si jeg blir usikker nå når jeg ser hva som er skjedd med deg. kansje det er en gutt her inni. da sliter jeg med masse rosa tepper , klær , snegetøy og diverse. uff svigermor som strikker jenteklær. 14 mai skal jeg inn så får håpe at de ser etter da åsså.

wow... 

æææ  eg har hamstret rosa og malt rosa rom +++ så håper viiiirkelig de tar ret på meg..  *hyyyl*

rett før eg ringer for å få tim etil ultralyd her...

ORIGINAL: Curl

hehe...kanskje like greit at knøttet ikke ville vise seg fram for oss....da har vi i alle fall bare nøytrale klær....[:D]

Ja, jeg har i hvertfall slutta å stole 100% på VANLIG ultralyd! [&:] [:)]

ORIGINAL: Strekkmerket

Utrolig morsomt! Skikkelig vellutstyrt liten kar!! [:D]

Så nydelig han er! Gratulerer så mye! 

Åhh han er jo sååå søt!!

Bra at alt var i orden med han da, og at den terminen du har nå stemmer bra iallefall!!!

Ja ja bobla, da er det på`n igjen å finne blått da [:D][:D]

Gleder meg til Jonas får beskjeden altså!! Hihi!! Dere bør filme han mens dere sier det [:D]

Jeg gir meg ende over!!! Ingen rosaboble likevel nei!
Vel, vel velkommen tilbake til "gutteklubben" da bobler!
Tipper at det er en storebror som blir glad jeg over å få en "alliert" allikevel da [:D]

Hihihi mye frem og tilbake for deg....Men utrolig søt gutt da[:)]
Kanskje vi må samles og bytte litt tøy alle sammen etter fødsel[;)]

hjelpes[:D]
at det er mulig.... he he
men nå er det jo helt sikkert da, går ikke ann å ta feil med det utstyret man så der.....[:D]

grattis[;)]

HOHO[:D] Gratulerer med gutt da bobla!!!!  Er det virkelig mulig ja.............hmmm det er jo godt å være ut i god tide med handlinga da men du får jaggu svingt deg med igjen å få tak i gutteklær. LYKKE TIL

Jeg viste Jonas bildet av tissen til baby'n, og han skjønte det med en gang! Jeg behøvde ikke å peke og fortelle eller noenting!

Han slo seg på låret og sa: "Dæven steike!" [:D] 

ORIGINAL: fruluna

Ha ha så utrolig bra!!!! Kan tenke han ble fornøyd ja!!! [:D]

Ja, han ble såååååå glad!!!! [:D] 

Også ble det en god del "ædabæda" til søstrene hans! [&:][8D][:)]

Så nydelig å fine bilder. Å gratulerer med gutten din :)

Ojda!!!! Velkommen til gutteklubben!!! Der ble dere jo lurt, hvertfall alle på Volvat. [;)]

hehe må bare le eg no[:D] gratulerer med gutten i magen då[;)] og gratulerer til storebror[:D]

ORIGINAL: Cathrine76

hehe må bare le eg no[:D] gratulerer med gutten i magen då[;)] og gratulerer til storebror[:D]

Da ler vi sammen, Cathrine [:D] Det har liksom ikke gått helt opp for meg enda! [&:] 

hahahahahahahaha.....ler meg ihjel,hehehehehehehehehehehhehehehehehe[:D][:D]
tar med noen hohohohohohoho på slutten der!!!
morro da blåbobler[:D][:D]
fnis.......spennende[:D][:D]
grattis da[:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp