Jenta har BALLER!!!!!!!!

hæææææ det går ikke ann. å du som har kvittet deg med alle gutteklærne. ja da er det vel ikke tvil langer om hva du skal ha da.. hva gjør du nå da bobler

såå kult bilde..... men jeg skjønner du er frustrert, har fulgt litt med på deg hehe. har du ikke solgt alle gutteklærne???   [&:] men stemte terminen nå da?   huff, skjønner at du blir oppgitt, men nå var det iallefall INGEN tvil [:)]

Hehehe.... Det bildet der etterlater ihvertfall ingen tvil[:D][:D]

Gratulerer med gutt på vei, Boblemor (atter en gang[8D]).[:)]

Gratulerer med gutten da. Stor overraskelse[;)] Tror jeg skal be de se etter en gang til på jenta mi også[;)]

hehehehehe, går det an? hva sa dem om terminen din denne gangen?

sikkert at det bare er en inni der?[8D]

Nei NÅ er det ingen tvil!!!!

Ho ble nesten irritert da jeg sa at begge gynekologene på Volvat hadde sagt det var jente!! [:@] 

Terminen stemmer ganske bra. Lillemann veier 800gr [:D] På datan stod det 26+0 uker, og ifølge terminen er jeg 26+4. Så det var nok riktig sa ho [:D]

Han er såååå vakker vet dere!!!!  Smeltet helt jeg.....

Men da ho sa det var gutt lo jeg så jeg rista!! Ho måtte vente med å se mer til jeg hadde roet meg ned! Hi-hi [:D] 

Vi ble undersøkt 1 hel time! Det var absolutt verdt pengene!!!!!! Beste jg har vært med på!!

Også jeg som solgte alle gutteklærne ja.... Det var dumt [&:] [8|] [8D] Men nå bare ler jeg, egentlig.....

Jeg har en hel kommode med jenteklær som jeg må selge unna da, så skrik ut den som trenger!!!! [:D] 

Ny bilder i første innlegg nå [:)] 

hoho, noe så komisk!!![:)][:)][:)] du visste jo egentlig det her ganske tidlig du? eller kjente det på deg? makan, at det går aaaaan! volvat ass! 

ORIGINAL: lykkeligemeg

hoho, noe så komisk!!![:)][:)][:)] du visste jo egentlig det her ganske tidlig du? eller kjente det på deg? makan, at det går aaaaan! volvat ass! 

Ja, magefølelsen har sagt GUTT hele tida!! Så jeg ble skikkelig deppa da det ikke stemte.... Hedda ble jo også antatt og være en gutt, men jeg bare VISSTE at det var jente! [:D] 

Nå føles alt bare litt rart [&:]

Men vi er jo sjeleglade for at ungen er så nydelig og helt frisk!!!!

Med eller uten TUT [:D] [:D]

ja, han var såååå nydelig!! så ikke de andre bildene før nå:) tut er fint! heia tuuuuut![:)][:)] tipper pappan også er litt stolt nå?:)

ORIGINAL: lykkeligemeg

ja, han var såååå nydelig!! så ikke de andre bildene før nå:) tut er fint! heia tuuuuut![:)][:)] tipper pappan også er litt stolt nå?:)

¨

Ja, nå slipper han i hvertfall å bekymre seg for at Eirik Nikolay skal komme å ta jenta hans!!! [:D] [:D] [:D] 

Utrolig morsomt! Skikkelig vellutstyrt liten kar!! [:D]

Så nydelig han er! Gratulerer så mye! 

ORIGINAL: Strekkmerket

Utrolig morsomt! Skikkelig vellutstyrt liten kar!! [:D]

Så nydelig han er! Gratulerer så mye! 

Takk [:D] 

Da blir vel storebror glad for at det blir en gutt til med på laget. Hadde ikke han blitt litt skuffet da de trodde det var ennå ei jente?

ORIGINAL: Lucky me

Da blir vel storebror glad for at det blir en gutt til med på laget. Hadde ikke han blitt litt skuffet da de trodde det var ennå ei jente?

Jo han ble kjempe lei seg stakkar! [&o] Så jeg gleder meg til han kommer hjem fra skolen så jeg kan fortelle det!!! [:D] 

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: Lucky me

Jo han ble kjempe lei seg stakkar! [&o] Så jeg gleder meg til han kommer hjem fra skolen så jeg kan fortelle det!!! [:D] 

Da blir han sikkert stor fornøyd. To av hver, det er ikke dårlig[:)][:)]

ORIGINAL: Beijbi

Gratulerer med gutt i magen da [:D]

Back
Topp