Jenta er ute!

Lillfisen

Glad i forumet
I halv tolvtida kom lille frøkna mi, seks dager på overtid. Alle har dey finfint :)
Litt lystgass en liten stund, ellers ikke noe smertelindring foruten badekar.

Nå er jeg spent på dere siste altså! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye :)! Misunnelig :)

Spent på hva dei sir på overtidskontrollen i morgen om det ikke skjer noe i natt :p
 
Da ble det nyttårs barn da! Gratulerer!

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye:)

♡ appen ♡
 
gratulerer :)
 
gratulerer så mye med lillejenta! Jeg sitter å tar tida på rier nå, spent på om det tar seg opp eller dabber av i løpet av kvelden/natta.. satser på at han er ute før overtidsvurderinga på fredag! :D
 
gratulerer så mye med lillejenta! Jeg sitter å tar tida på rier nå, spent på om det tar seg opp eller dabber av i løpet av kvelden/natta.. satser på at han er ute før overtidsvurderinga på fredag! :D
lykke til :D
 
Gratulerer :)
 
Takk takk! Hvordan går det med deg? Blir det kontroll ?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg kom fra overtidskontroll på sykehuset nå, og har fått time til igangsetting mandag om det ikke har skjedd noe til den tid, håper jeg slipper det, og at han kommer av at selv ganske snart!
 
Jeg kom fra overtidskontroll på sykehuset nå, og har fått time til igangsetting mandag om det ikke har skjedd noe til den tid, håper jeg slipper det, og at han kommer av at selv ganske snart!
Du får prøve å gjøre det litt mindre trivelig for han der inne :) selv om jeg ikke aner hvordan det skal gå til!
Lykke til. Heier på deg!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp