Jeiiiks! *oppdatert med bilder*

ORIGINAL: MammaOkt

MorStine: Kødder du?? Sier selvsagt tuuuusen takk for komplimentet ()
Veldig hyggelig å høre, for jeg føler meg absolutt ikke noe flott what so ever - honest to God.
Bildene lyver dessuten en del i og med at de er litt uskarpe og mørke - for jeg ser virkelig mye mer sliten ut i virkeligheten. Søvnmangel, stress og ufrivillig vekttap har satt sine spor, men er mye sminke kan kamuflere heldigvis. Ja noe a la han her grå fyren til venstre for meg hehe.[8D]

Og du har da overhode ingenting å være sjalu for uansett, du er jo kjempefin!

Mener det helt alvorlig, jeg! Du er nok et av de peneste menneskene jeg vet om. Vil ikke høre noe om at bildene lyver! Du er rett og slett bare pen, søta! Det må du bare ta til deg. For det mener jeg helt oppriktig![:)]

Se der ja, fikk du temmet frisyren =)

Fint blei det [:)]

Åååh, det var jo KJEMPEFINT!![:)]
Det der kledde du virkelig, og det meiner eg! Såg skikkelig fresht ut!![:)][;)]

Du ble kjempe fin![:)]
Ser du ofte så fresh ut eller??!
...Jeg må ta meg i nakken asså! Jeg ser ut som ett dass så og si hver dag[&o][8D]

Jeg synes du ble fin jeg! Ordentelig styla og greier!!! [:)] Men du: du var jo fin sist også!
Skulle gjordt noe men håret mitt jeg også men er ivredd frisører og er redd jeg kommer til å angre, og ikke minst savne det lange håret mitt, trass så slitt og tjufsete det er! [X(]

du er kjempe fin..glem det speilet..[;)]

Tusen takk for fine ord alle sammen![:)]
Er laaangt i fra fornøyd med håret mitt, men er på bedringens vei iallfall - kan leve med det nå[;)]

TaIie: hehe nope jeg ser ikke fresh ut hver dag, tro meg[&:][:D] Men siden jeg føler meg så dass i utg.punktet så bare må jeg sminke meg for å føle meg litt mer "våken".

*Mammacili*: Tusen takk, hyggelig å høre![:)]

MorStine: hehe du altså! *stor klem*

Denne frisyren kledde deg kjempe godt!!!

Skulle ønske jeg hadde turt å klipt meg litt jeg også, men er livredd for resultatet.
Jeg har alltid hatt langt hår, så egentlig hadde det vært moro med forandringer[:)]

Du ble dødsfin!![:D] Litt sjalu nå siden håret mitt har blitt helt umulig etter graviditeten.[:-][8D]

(Var nesten litt stress på skrive bokmål her nå etter å ha skravet dialekt i den andre tråden din[8D])

ORIGINAL: chicell

Skulle ønske jeg hadde turt å klipt meg litt jeg også, men er livredd for resultatet.
Jeg har alltid hatt langt hår, så egentlig hadde det vært moro med forandringer[:)]

Jeg tenker som så: lever èn gang, kjipt å bare holde seg til det trygge og kjente - dessuten vokser det jo ut igjen. MEN vær sikker på at du går til en frisør som kjenner deg...og ta med bilde av frisyren du ønsker - eventuellt ta det etappevis.[:)]

ORIGINAL: Mims

Du ble dødsfin!![:D] Litt sjalu nå siden håret mitt har blitt helt umulig etter graviditeten.[:-][8D]

(Var nesten litt stress på skrive bokmål her nå etter å ha skravet dialekt i den andre tråden din[8D])

Takker og bukker[:D]

Å ja det håret...pokkers hormoner! Jeg har miste SINNSYKT med hår...ser hele hodebunnen min gjennom fremme og litt oppover + fått viker med småhår[:-]
Har drittynt hår nå, så hva jeg skulle gjort uten Dust it pulveret mitt, aner jeg ikke. Hva er galt med ditt ulydige hår da?

Å ja det håret...pokkers hormoner! Jeg har miste SINNSYKT med hår...ser hele hodebunnen min gjennom fremme og litt oppover + fått viker med småhår[:-]
Har drittynt hår nå, så hva jeg skulle gjort uten Dust it pulveret mitt, aner jeg ikke. Hva er galt med ditt ulydige hår da?

Where do I start? Det er delvis krøllete, delvis stritt i en fin blanding som tilsammen blir hår som stikker ut i alle retninger[:-] Det er tørt og flisete, umulig å style og det ramler ut så mye hår at hvis jeg har det ned har jeg lyse hår OVERALT. Ikke pent!
I tillegg har jeg masse småhår som står rett ut når jeg trekker håret bak i strikk[&:] Jeg er SÅ hot for tiden[8D][:'(][:D]

Where do I start? Det er delvis krøllete, delvis stritt i en fin blanding som tilsammen blir hår som stikker ut i alle retninger[:-] Det er tørt og flisete, umulig å style og det ramler ut så mye hår at hvis jeg har det ned har jeg lyse hår OVERALT. Ikke pent!
I tillegg har jeg masse småhår som står rett ut når jeg trekker håret bak i strikk[&:] Jeg er SÅ hot for tiden[8D][:'(][:D]

Aaaah vi postfødsel kvinner - rett og slett uimotståelig deilige med våre deigmager, cellulitter, surmelkslukt, uregjerlig hår og hengepupper. What`s not to love spør jeg bare![8D]

Har du prøvd å ta ekstra tilskudd av b-vitaminer og nattlysolje (og omega 3)? Kan ikke skade iallfall, huden blir ofte fin, godt for hjertet og ledd er det også. Nei det er noe forbanna drit hele hårprosjektet...du får holde antennene (les: småhårene) nede med litt voks kanskje?[:)]

Aaaah vi postfødsel kvinner - rett og slett uimotståelig deilige med våre deigmager, cellulitter, surmelkslukt, uregjerlig hår og hengepupper. What`s not to love spør jeg bare![8D]

Har du prøvd å ta ekstra tilskudd av b-vitaminer og nattlysolje (og omega 3)? Kan ikke skade iallfall, huden blir ofte fin, godt for hjertet og ledd er det også. Nei det er noe forbanna drit hele hårprosjektet...du får holde antennene (les: småhårene) nede med litt voks kanskje?[:)]

Vet ikke helt jeg.. Tar sånne ammekosttilskudd. Er iallefall omega3 i de.. Skall skjekke[;)] Men nattlysolje kunne jeg prøvd.. ALT er verdt et forsøk[:D] Hårsprayen er min beste venn![8D] Men er det ikke typisk at håret kun ser bra ut etter timer med strekking og styling, når man er i en fase i livet hvor en kan glemme å få tid til sånt? Parykk neste[:D]

ORIGINAL: chicell

Jeg tenker som så: lever èn gang, kjipt å bare holde seg til det trygge og kjente - dessuten vokser det jo ut igjen. MEN vær sikker på at du går til en frisør som kjenner deg...og ta med bilde av frisyren du ønsker - eventuellt ta det etappevis.[:)]

Holdt på å klippe meg kort da jeg ble gravid, men da stoppet frisøren meg. Kan godt være at jeg ikke vil kle så kort hår, men har så lyst på en mer fresh frisyre enn min evige hestehale. Nå er jo håret i veien uansett!!

Får se hva jeg tar sjangsen på å gjøre, og takk for tips[:)]

Back
Topp