Jeiiiks! *oppdatert med bilder*

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Da bærer det tilbake til frisøren...jeg gruer meg.
Men jeg må jo få en slags frisyre på det her kjerringhåret jeg fikk meg sist jeg var der. Har ikke klippet en millimeter siden "uhellet" for 4 mnd siden, så det er temmelig utvokst (ikke utvokst som i langt, men som i uformelig).

Ønske meg lykke til da..*hjertebank*[:o][X(]

MyyyyyVil ha langt hår igjeeeeeen.

----------------------------------------------------------------------------------------
Jada jeg vet... flekkete og fælt speil, skulle ha vasket det først men....[X(]

Strike a pose![8D] (sorry svære bilder, men orka ikke laste opp på ny)

Så sånn ble det! Litt bedre enn sist iallfall - for de av dere som husker så var jeg temmelig skamklippet heheee.[&:][:D]

lykketil![:)]
Før/etter bilder?[;)][:D]

ORIGINAL: katrinexd

ORIGINAL: katrinexd

Da var det gjort! *puste lettet ut*
Var nok et mareritt for frisøren hihi, for jeg satt hele tiden "Hva gjør du nå? Ikke ta for mye sant? Ååå gud som jeg savner håret mitt" osv osv[X(][:D]

Jeg tok ikke før-bilde, men tror jeg har et liggende som ble tatt for ei uke siden eller noe, men da kun forfra.
Men kan ta etter-bilde litt senere hvis dere vil se.

Ble iallfall bedre enn det var, selv om det enda er kort og ikke helt slik jeg vil ha det

Gleder meg til å se![:)]

*Venter spent*

Dyttis[:)]

Nå ble jeg så opphengt i det flekkete speilet ditt, klarte jo ikke å få med meg frisyra di i det hele tatt! [&o]

hihi!

så FIN du var! [:D]

Kjempefint [:D]

Takker og bukker[:)]
Fremdeles for kort fremme, men det kan bare gå èn vei nå (nedover, altså håret hehe[;)])

ORIGINAL: tigerbebis

Nå ble jeg så opphengt i det flekkete speilet ditt, klarte jo ikke å få med meg frisyra di i det hele tatt! [&o]

hihi!

Takk![:)]

Hihi uff ja det speilet...er jammen ikke mange dager siden jeg vasket det heller. Men men, sånn er det[X(][8D]

ORIGINAL: MammaOkt

hihi!

Hihi uff ja det speilet...er jammen ikke mange dager siden jeg vasket det heller. Men men, sånn er det[X(][8D]

jeg kunne vært grei med deg og tatt bilder av speilet mitt, meeen jeg tenker vi sparer oss for akkurat DET synet [8D][:D][X(]

ORIGINAL: MammaOkt

hihi!

jeg kunne vært grei med deg og tatt bilder av speilet mitt, meeen jeg tenker vi sparer oss for akkurat DET synet [8D][:D][X(]

Jooooo vær grei med meg, og ta bilder av grisespeilet ditt -  og lett min dårlige husmorsamvittighet!! Trenger ikke spare mitt syn, ser så dårlig uansett *tom for linser ja*

Kjempe fint ble det!

Bry deg nå ikke om speilet, tror alle forstår at energien ikke alltid strekker til!

Må bare si det, jeg DÅÅÅÅNER hver gang jeg ser bilde av deg altså.. Du er bare så helt ubeskrivelig pen.. Kjenner jeg er rett og slett sjalu! [:-]

MorStine: Kødder du?? Sier selvsagt tuuuusen takk for komplimentet ()
Veldig hyggelig å høre, for jeg føler meg absolutt ikke noe flott what so ever - honest to God.
Bildene lyver dessuten en del i og med at de er litt uskarpe og mørke - for jeg ser virkelig mye mer sliten ut i virkeligheten. Søvnmangel, stress og ufrivillig vekttap har satt sine spor, men er mye sminke kan kamuflere heldigvis. Ja noe a la han her grå fyren til venstre for meg hehe.[8D]

Og du har da overhode ingenting å være sjalu for uansett, du er jo kjempefin!

ORIGINAL: ehterg

Du ble kjempefin[;)]

Back
Topp