#jegføderikkealene skriv under!!

Tillea

Glad i forumet
Septemberlykke 2021
Oktoberfest 2024 ❤️
https://www.underskrift.no/vis/8364

Oppfordrer alle til å skrive under på denne kampanjen og dele med alle de kjenner. Det er lenge til vi skal føde, men det kommer fortere enn vi aner. La oss støtte alle fødekvinner og oss selv. Vi kan ikke akseptere at regjeringen tråkker på oss på denne måten!! Reglene som er i dag gir ingen mening, spør du meg. Det må være mye bedre smittevern at partner kan bli der, enn at han/hun flyr inn og ut av sykehuset. I tillegg skulle vi nok alle så gjerne ønske å få ha med vår kjære på kontroller!

Så signer, del og spre ordet!!
 
Jeg tenkte igår at med de fødslene jeg har hatt kan jeg like godt føde hjemme. Jeg føder ikke uten mannen. Jeg kunne nok ha klart det, men så sårbar som man er under en fødsel så vil jeg ha han der selv om jeg vet de er flinke der jeg skal føde.
 
Signert for en stund siden. Håper det blir endringer innen vi skal føde!!
 
Har de ikke allerede åpnet opp? Venninnen min fødte i går og mannen fikk være med henne i mange timer før hun skulle på barsel. Så fikk han komme tilbake i dag og besøke henne
 
Har de ikke allerede åpnet opp? Venninnen min fødte i går og mannen fikk være med henne i mange timer før hun skulle på barsel. Så fikk han komme tilbake i dag og besøke henne

Det er store forskjeller mellom sykehusene. Synes også at det er et meget viktig tema uansett. En ny virusmutasjon kan plutselig dukke opp, og nedstegningen vil begynne igjen...
 
Det med selve fødselen hadde ikke vært så viktig for min del tror jeg, men tror den er viktigere for mannen. Han var i alle fall glad for det forrige selv om han slit med alt sykehusting og blod. Ble en keiser da. Men skulle noe uventet skje som sist så er det fint å være to om det.

Er viktigere for meg å kunne få støtte etterpå og dele det nye livet i timene og dagene som kommer sammen og slippe å føle meg ensom hele dagen på sykehuset. En fremmed blir aldri det samme.
 
Synes at det er så store forskjeller mellom sykehusene, hvordan de praktiserer dette. Håper de får i orden en god ordning til det blir våres tur:)
 
Noen som vet hvordan ståa er på dette nå? Det er bare helt utrolig at ikke begge foreldrene har like rettigheter når det gjelder en så viktig medisinsk begivenhet som det en fødsel er. Jeg blir så provosert! Ingen faglig grunn til å nekte partner å være med hele veien.
 
Noen som vet hvordan ståa er på dette nå? Det er bare helt utrolig at ikke begge foreldrene har like rettigheter når det gjelder en så viktig medisinsk begivenhet som det en fødsel er. Jeg blir så provosert! Ingen faglig grunn til å nekte partner å være med hele veien.

På statlig nivå og fra FHI ble det sagt det det burde legges opp til at far ble involvert og blandt annet oppfordret til bruk av hjemmetester, men det er opp til hvert enkelt sykehus å avgjøre hva som er best for de, så ståa er akkurat samme mange steder.

Her i Bergen har ikke Haukeland gjort noe for å endre....
 
Back
Topp