jegergryte

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
veit d ikke har noe me bv å gjør..men noen som veit om jegergryte eksisterer lengre og eventuelt kor???? eg har så lyst på d, men butikkane her tar det ikke inn lengre!![:(][:'(][:@][:o]

ORIGINAL: Murmeldyr88

de har det på butikken her..

HAR DEI??!!!???! kor bor du og ka la butikk??? eg HAR SÅ LYST PÅ!!! (hehe...lettere desperat!! hahahaah)[:D]

ja, det finns!

spiser det rett som det er vi. på obs!, maxi og ultra har de det helt sikkert.

Den har jeg sett flere plasser,så hvor i landet bor du da,siden du ikke finner den noen steder`!?

Jo det finns, men noe som er like bra å bruke er viltsaus. Kjøp en sauspose og følg oppskriften bak.
Jeg bruker alltid en slik sauspose, har i elgkjøtt, og grønnsaker / løk etter hva vi ønsker

Jegergryte er det slutt på å er blitt erstattet av rondane viltgryte. Det var det vi fikk beskjed om når vi undersøkte det.

ORIGINAL: Theasinmamma

bor på vestlandet..sogn og fjordane...her er d umuli å få tak i!! får tak i rondane viltgryte, men ikke jegergryte[:(] 

Samme her - bor i Nordland

Det var den eneste gryteretten jeg likte, å nå finner jeg den selvfølgelig ikke mer!![:(]

Finner den heller inne noe steder [:(]
Men Rondane-gryta er neeeeeeeeesten like god..

De har en god jegergryte på Europris faktisk!

ORIGINAL: 3 stars

Jegergryte er det slutt på å er blitt erstattet av rondane viltgryte. Det var det vi fikk beskjed om når vi undersøkte det.

Samme her!!!

ORIGINAL: Muppa

Jeg synes rondane gryte smaker dritt i forhold til jegergryta, er vist noen få butikker som har litt igjen av Toro jegergryta (de selger ut det de har, ellers har blant annet rema begynt med knorr sin jegergryte istede, vi har den i skapet, men ikke prøvd den enda.

HEILT ENIG!!! den smakte heilt pyton i forhold!!!!

Back
Topp