Jeg..

Nitho

Elsker forumet
Jeg er redd jeg akkurat mistet.... Fikk litt mer mensmurringer enn jeg har pleid. Gikk etter en stund på do og jeg blødde friskt blod. [:(] Burde jeg ringe legevakta kanskje.. det er vel ingen vits.. De får jo ikke gjort noe alikevel..
Jeg er helt knust... [:(]

hufff... men du!! det trenger jo ikke bety at du har mistet!
har hatt mange veninner som har hatt friskt blod tidlig i graviditeten uten å miste!!

hold motet oppe du, kan du ikke ringe til klinikken der du ble gravid da? eller har de ikke åpent på lørdager kanskje?

håper det går bra [:)]

Uff, stakkars deg. En forferdelig følelse. Dessverre ikke så mye annet man kan gjøre enn å ta det med ro og krysse fingrene for at det er en helt ufarlig blødning. Det kan jo veldig godt hende.

Bare å ringe legevakten hvis du er i tvil, men det er vel kanskje litt tidlig til at de kan se noe på ultralyd. Krysser fingrene for deg - dette må gå bra!!!!

Huff, håper det er en ufarlig blødning. Mange som blør tidlig i svangerskapet også uten at det er noe. Jeg har ei venninne som småblødde omtrent helt til hun fødte et velskapt barn

Mange som blør. Håper det går bra!!!

ORIGINAL: Hoppla

Krysser fingrene for at dette er en ufarlig blødning!! Men skjønner at du blir urolig ja...
Men dette skal gå bra[:)]

Huff, det er aldri moro å blø, det kan jeg skrive under på. Jeg hadde en forholdsvis stor blødning i uke 6 og uke 7 og så igjen i uke 14, men alt gikk bra med guttene mine!!

Håper for din del at det er en uskyldig blødning. Legg deg på sofaen og slapp av så godt du kan. Har du kontaktet klinikken for å få blodprøve til å måle HCG? Det fikk iallefall jeg når jeg blødde

Lykke til[:)]

huff,håpe det går bra.
jeg vet hvordan det er, jeg blødde også i uke 6 og 7,jeg dro på legevakta andre gang jeg blødde for jeg vill ha et svar.
så er du veldig i tvil og vil vite,så ring eller dra til legevakten.

Takk jenter. Det har vært en helt jævli dag mildt sagt, med mye tårer. [:(] Jeg vet jo så godt at det er en del som har blødninger i svangerskapet og at det alikevel går fint. Men det er jammen ikke lett å tenke positivt når man står midt i det selv. Jeg ringte sykehuset (gyn. post) og de ville se det an siden jeg ikke var dårlig ellers. IVF avd er jo stengt i helgen så de får jeg ikke tak i før mandag.
Blødningen har avtatt en del og utover kvelden har det ikke kommet mer friskt blod, bare litt brune rester. Vi håper at det er positivt. Av det lille jeg har lest å blør de som mister fra 1-3 uker? Så håper ikke at det setter igang igjen.
Vurderer sterkt å ringe legevakta i morgen, grusomt å gå og ikke vite. Men kan de se på UL så tidlig som 5+6 uker da? Eller er det kun blodprøver som kan gi et svar? [8|]

Jeg har ikke blødd noe mer i natt eller i dag. Droppet legevakta og ringer heller IVF avd i morgen tidlig. Håper så inderlig dette har gått bra.

bra du ikke har blødd mere, ja hadde vel vært greit å få prata med klinikken om det...krysser alt jeg har for at dette var en uskyldig blødning...

ORIGINAL: Hoppla

sign

1ivf:positiv

ORIGINAL: RANDÅLF

Godt du ikke har blødd mer[:)] Krysser alt for at dette bare var noe uskyldig

Håper alt er bra med deg og den lille!

hvet hvordan du har de akkurat nå,en forferdelig følelse[:(][:(][:(]tror nok det beste er og måle hcg,sender deg en stor trøsteklem og håper virkelig det var en uskyldig blødning

Da har jeg snakket med riksen. Sykepleier trodde det kun var en uskyldig blødning. Slimhinnene kan lett blø pga medisinene. Og ettersom blødningen avtok og varte så kort tid regnet hun med at det ikke var noe å bekymre seg over. Hun sa også at det var for tidlig å se noe sikkert på UL så ville at jeg skulle vente til min opprinnelige UL time om 3 uker. Fikk beskjed om at jeg skulle ringe tilbake med en gang om jeg fikk blødning på nytt. Da skulle hun prøve å få meg inn før.
Kjenner det er vanskelig å la uroen slippe helt, men har litt mer tro på at det har gått bra. Det som plager meg mest er jo at jeg skulle så gjerne ha et svar på om jeg fortsatt er gravid eller ikke. Syns det er forferdelig lenge å måtte vente hele 3 uker med dette hengende over oss. Jeg har jo ikke så mye symptomer enda heller, så kan ikke bruke de som en bekreftelse.
Tenkt tanken å teste litt utover men er redd jeg gjør vondt verre og utsetter meg selv for unødig stress om testen skulle bli "mindre" positiv en dag.
Får nok bare bite tennene hard sammen og prøve å slappe av og tenke positivt.

Godt å høre at de har trua på riksen da! Det hjelper jo litt! Men jeg forstår det KJEMPE godt....det kan ikke være lett å måtte vente i 3 uker uten å ha et ordentlig svar på om det har gått bra eller ikke...
Men tenk positivt, slapp av og nyt det fine været....Tror det vil hjelpe!!

Jeg tror i allefall alt er bra, og jeg håper det er det!!!

Mange klemmer til deg!!!

ORIGINAL: t.t.h.

hvet hvordan du har de akkurat nå,en forferdelig følelse[:(][:(][:(]tror nok det beste er og måle hcg,sender deg en stor trøsteklem og håper virkelig det var en uskyldig blødning

sign

Back
Topp