Jeg viste det ikke..

Ville bare si at det å amme er IKKE sikker pervansjon. Min Svigermor ammet men ble gavid rett etter at hun hadde fått den første, det er bare 11 måneder mellom min mann og hans stoersøster. [:o] Så hun hadde to ammebarn samtidig. Så du må ikke satse på at det holder med å amme!!![:)]

var ei som fortalte meg at dersom ein oppdager at ein er gravid mens ein ammer må ein slutte pga unereræring hos fosteret???...noen som vet??

Dere har tydligvis ikke lest alle innleggene mine!!

hvordan det?

Er ikke sikker men det stemmer nok.. Ammet ennå den første da jeg ble gravid med nr. 2. Sluttet ikke før jeg oppdaget at jeg bare gikk ned i vekt, å ikke opp som man helst skal gjøre når man er gravid. Men jeg spurte aldri jordmor/lege om det var farlig for barnet..

foeslår at du tar ein graviditets-test så slepp doke begge to å spekulere om ka hvisom dersom!!!!!!

Han er deg ikke verdig hvis han har slike tanker om deg. Kanskje han burde begynne på p-sprøyten. Finnes ikke i norge da...

Men du...Amn kan vel ikke ta angrepille når man ammer?? hva heter de du tok?

Amming holder tydeligvis som prevansjon for meg( tror den er 80 % sikker)...Vi har prøvd å bli gravide i noen månder nå. Ammer jenta mi på 8 mnd.
Man kan godt amme og være gravid samtidig, bare man passer på å få i seg riktig med næringsstoffer. Nok proteiner, fett og riktig karbohydrater. Spiser man ofte og riktig, og bare litt mer enn vanlig, så går det så fint så..

Back
Topp