Jeg viste det ikke..

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Jeg går på den mini p pillen og jeg trodde alle sammen var p piller og at jeg skulle ha pillefri uke mellom brettene. Har tydligvis ikke tenkt meg om! Jeg har vært vant til dette før,så tenkte ikke på det..
Typen som fant det ut til meg og nå er han skikkelig forbanna...Han tror jeg har lurt han..Ganske utrolig det da ettersom jeg nettopp har fått en unge! Er sint på han oxo ettersom han kan tro noe slikt om meg. Han stoler ikke på at jeg kommer til og kjøpe angre pillen heller.Vi hadde sex 2 dager etter den pille frie uken..Kan det da være usikkert? Nå kommer han sikkert til og gjøre det slutt oxo[:(]

Måtte bare ha det ut..Har jeg noe og si unnskyld for egentlig? Jeg sa jo at jeg hadde gjort en feil og det kan jo alle gjøre..
Bør ikke han heller si unnskyld for og beskylde meg for og gjøre noe så stygt mot han? Greit nok og ikke alltid stole helt på hverandre,men når han tror jeg er så rotten ..[:(]

Herregud,det er enn helt ærlig feil!! Nå mp han skjerpe seg og ikke beskylde deg for slike ting!!![:@] P-pille og mini pille er noe helt annerledes. Husk at mini pillen må du ta samme klokkeslett også! Syns han burde komme krypende,men du kan forklare at det var en helt ærlig feil.

Antar du gikk på trionetta før? Kan kan du hvertfall forklare han forskjellene!!
Vet ikke om alt bare ble rot nå[:D]

Er ikke farlig å si unskyld en gang for mye.. men synes også at han burde be om unskyldning for å beskylde deg for å prøve å lure han..

forresten;Du ammer!! Du kan ikke bli gravid.. hvertfall ikke enda.. kroppen produserer hormon som gjør at du ikke får EL[:)]

Dette er noe som kan skje alle! Hvis han gjør det slutt pga dette kan man lure på om han er ved sine fulle fem! [:@]

Det skader jo ikke at du sier unnskyld for den feilen som er gjort, men den som absolutt bør unnskylde seg her er typen din! Om han truer med å gjøre det slutt fordi du har gjort en feil må jeg bare spørre meg om han er voksen nok for et forhold jeg...

Ønsker deg lykke til - det ordner seg helt sikkert, når han får summet seg litt..

Takk for svar..Var godt og høre at de ikke er jeg som er helt på villspor..
Jeg trodde ikke at det var sukker piller på det brettet. Trodde alle var p piller siden de ser helt make ut. Burde jo lest på pakken,men gjorde ikke det..
Ja det er typen min. Vi ble sammen når jeg var gravid.
Tror jeg har fått mensen igjen for jeg blødde da jeg ikke tok pillen,men er litt usikker på om det kanskje var etterblødning.
Noen som vet om jeg kan ta angre pillen når jeg ammer?

Er det sant Tine_mor? Jeg var AuPair for mange år siden, og der var det 9 mnd mellom barna - moren ble gravid med den andre før hun hadde fått mensen igjen etter førstemann.... [8|]

Inni heite da... hva skal du si unnskyld for??
Hvis han er så spikka dum at han tror du prver å lure han når dere akkurat har fått barn så vel...
da burde han bli LAGT INN EN ELLER ANNEN PLASS!!!!
Blir så sint at jeg svetter nesten her....
Nå får han rulle inn og tenke seg om før han beskylder deg for noenting...herregud.. MANNFOLK ALTSÅ!!!

Enig med panterinnen...

Det er høyst uvanlig! mamma ble gravid på pillen og hun ammet da søsteren min bare var 5 måneder. Men kroppen skal produsere et hormon som gjør at EL ikke kommer.
Som sagt i gammle dager så hadde de ammer. De vil si at de satt bort ungene sine til folk som ammet de,slik at de kunne få barn relativt fort. Derfor hadde de rike flest barn,for de hadde råd til ammer. Sykt sant? Så det første året var ikke ungen hos foreldrene. bare hos en amme. Ble litt historie her også[:D]

ORIGINAL: panterinnen

Inni heite da... hva skal du si unnskyld for??
Hvis han er så spikka dum at han tror du prver å lure han når dere akkurat har fått barn så vel...
da burde han bli LAGT INN EN ELLER ANNEN PLASS!!!!

Signerer!!

ojojoj..det er jo lov å bomme på på pillene utan at det er verdas undergang...eg gjer det heile tida..mannen min ler for han håper på to tette..men nei...
Du kan nå alltids skulde på ammetåka,eg var heilt bortreist de tre fyste månadane..
gikk på butikken for å handle melk til oss men glemte varene på disken,betalte ikke en gang[;)]...du får si så sant er detmenneskelig å feile, håper for hans skuld at han gjer alt rett da sidan han gjer et nummer ut av dette!!
Går han ifra deg på grunn av det,ja det seier ikkje eg meir,det blir for dumt-barnslig og lite voksent!!![:@]
Lykke til..håper det ordner seg,tenkjer det gjer det når han får tenkt seg om.

amminga aleine er ikkje alltid god nok beskyttelse, ganske mange så har gått på ein smell der...ihvertfall det de sa til meg på sjukehuset..har ei gamal mor,svigermor og andre gamle i familien så var raske ute med den opplysninga!!![;)]

Han bør absolutt be masse om unnskyldning!!!!!!!!! Du har jo alt gjort det og sagt du har gjort ein feil!! Kanskje han også har litt ekstra hormoner nå? Eller lider av pappadepresjon..?? Han høres jaffal ikkje ut te å være ved sine fulle fem når han beskylder deg for å prøve å lure ham når dere har ein liten på 2 mnd!!!!!!!!!

Angrepillen må du vel ta innen et visst antall dager etter dere hadde sex. Spør på apoteket om det og iforhold te amming. Amming fungerer som prevansjon, men den er absolutt ikkje sikker.

Lykke te! Det går nok bra[:)]

Eg sier ikke at det kan brukes som prevensjonsmiddel[:)]

Jeg skjønner at du har det vondt. Men han må huske at dere er begge ansvarlige bla. ang prevansjon. Er man to så er man to.

Jeg ble gravid da jeg gikk på p-ring, selvsagt lurte han på hva som hadde skjedd, de gjorde forresten jeg og [&:] Ble frykteli vondt da, er ikke lett når en ikke bli stolt på. Men alt har en tendens til å ordne seg [;)]

Takk for svar alle sammen. Vi har snakket sammen og jeg har vist misforstått. Han stolte på meg sa han,men han viste at jeg er litt vimsete så derfor ble han sint..alt er bra nå hvertall og jeg har tatt angrepillen[:)]

godt å høyre at ting roa seg ned!! men alvorleg talt,det må da kunne gå an å vere vimsete,du har jo tross alt et barn på knappe tre mnd..lijsa mi er 10 mnd,og eg har nett komt ut av vimse-runda mi..haha...trur eg da!
Ting er ikkje som før med eit lite barn i hus,og det vil det heller aldri verte...trur den typen din må innsjå det og la bagatell vere nettopp det! var ikkje stygt meint fra meg altså!![;)]

Back
Topp