Jeg virker ikke!

Litenhusnisse

Andre møte med forumet
I dag er en skikkelig drittdag. Er sykemeldt fra jobb da jeg ikke fungerer i arbeid for fem flate øre. Sover hele dagen, rydder ikke hus, tar ikke i mot besøk, og orker ikke engang lage middag når samboer kommer hjem fra en lang arbeidsdag. Føler meg helt ubrukelig! Flere som har det sånn? :(

Uff, sender deg en god klem ❤️
Hadde det sånn sist gang... Helt pyton! Det blir bedre. . Og prøøøv å tenk at symptomene er positive tross alt❤️

Akuratt sånn har jeg det også! Det er helt forferdelig!! Jeg sover virkelig HELE tiden.. jeg var sykemeldt i to uker , før legen friskemeldte meg igjen... jeg får ikke gjort noenting hverken på jobb eller hjemme fordi jeg ikke funker.. føles litt håpløst..

Jeg hadde det sånn.. lå på sofaen i ukesvis og gjorde bare det jeg absolutt måtte gjøre.. så gikk det over og formen er på vei tilbake :joyful:
Det går seg til... er mye jobb å lage et menneske :Heartred

I dag er en skikkelig drittdag. Er sykemeldt fra jobb da jeg ikke fungerer i arbeid for fem flate øre. Sover hele dagen, rydder ikke hus, tar ikke i mot besøk, og orker ikke engang lage middag når samboer kommer hjem fra en lang arbeidsdag. Føler meg helt ubrukelig! Flere som har det sånn? :(
Har det akkurat likt, hatt det sånn i 4 uker nå. Begynner å bli veldig lei nå. 8+6 i dag:hungover:

Jeg kunne skrevet dette innlegget..! :( Drittlei av å ha det sånn nå. Hilsen hu som sitter og brekker seg og ser på bloggerne i stedet for å lage middag.

Jeg har ikke virket siden 2017...

Men det ordner seg! Det kommer en baby :Heartred

Uff stakkars! Kjenner meg delvis igjen. Klarer meg på jobb, men etter er jeg helt ferdig!! Leiligheten ser ikke ut og jeg har ikke sett treningssenteret siden begynnelsen av desember...

Der har du meg også for tiden!
I dag klarte jeg å samle nok krefter til å rydde bort julepynten (vi har ikke så mye). Jeg fikk helt klaus av å ha det oppe ennå.
Juletreet står fortsatt, for det klarte jeg ikke

Stor klem til deg og alle de andre som har det sånn!
Premien er heldigvis verdt det:Heartred

Har det også slik. Klarer absolutt ingenting annet enn å ligge på sofaen hele dagen. Har har det sånn siden begynnelsen av desember, ser ikke ut til å lette med det første :hungover:

Sender deg en stor klem:Heartpink
Håper det blir bedre etterhvert :Heartpink

Jeg fungerer på jobb, men er relativt ferdig da jeg kommer hjem. Spiser middag, også ligger jeg på sofa'n og purker til det er leggetid. Har heldigvis en flink samboer som tar seg av matlaging og husarbeid.:Heartred
Til helgen skal vi rydde vekk jula, og starte med pakking. Skal flytte. Kjenner jeg gruer meg, men får bare klemme på

Jeg føler med deg ❤️Krysser fingrene for at det bedrer seg etterhvert. Synes det er godt sagt: Jeg virker heller ikke...

Jepp! :greet025 Jeg er også det mest udugelige mennesket i verden om dagen. Så du er ikke alene! Ber bare om EN time fri der jeg ikke er kvalm og har masse energi. Da skulle jeg vært så sykt effektiv!! Rydda/vaska/bretta/handla/lekt og herja med ungen/pakka ned jula. Jeg har en veldig flink mann! :Heartblue Men.. det blir kaos her.

«Godt» å lese at det ikke bare er meg! Vi er jo veldig heldige da, som får en så fin «gave» i enden av visa :Heartred Prøver å tenke masse på det, men ikke alltid like lett o_O

Back
Topp