Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: maria_theresa
Jeg kjenner til det!Jeg er jo bare shoppegal da!Elsker å shoppe...Og er slik som du er nå hele tiden Line!Er i mange nettbutikker for dag.Kjøper ikke noe hele tiden da.Men bare later som jeg er på shopping![:D][:D][:D]
I know.Sambo har erklært meg sinnsyk for lenge siden![8D][:D]
ORIGINAL: Bamboo
ORIGINAL: Line Lavendel
Hehehehe.... godt det er flere av oss da[:D] Også elsker jeg Lidl for der har de alltid så mye rart...
Kan ikke reise innom der lenger jeg, kommer jo alltid ut igjen med en haug ting jeg absolutt IKKE trenger[:D][8D]
Hehehehe.... godt det er flere av oss da[:D] Også elsker jeg Lidl for der har de alltid så mye rart...
Kan ikke reise innom der lenger jeg, kommer jo alltid ut igjen med en haug ting jeg absolutt IKKE trenger[:D][8D]
Samme her... de har mye man ikke visste man trengte for å si det sånn[:D]
Samme her... de har mye man ikke visste man trengte for å si det sånn[:D]
Men det skal sies at jeg har kjøpt noe nyttig der også da. Har en fullt brukbar symaskin som kostet 500,- og
et stort kattestativ med hule og 3etg som jeg ga 400,- for[:D][:D] Itte værst[:D]
ORIGINAL: leoleo
[:)] Tips til dere LIdl elskere:
Bor jo sammen med ei tysk ei, så ho har god peiling på LIdl...
Når ungene veier 4 kg kan dere begynne å kjøpe bleiene der.
Det er 56 bleier i ei pk og koster ca 30 kr.(pampers koster ca 50 kr og har halvparten av bleiene i ei pk)
De er vissnok veldig bra.Det er en gul strek framme på bleiene som blir blå om det er mye tiss i bleia.(litt kjekt å slippe å åpne den for å se).
Bleiene har vunnet flere tester i Tyskland.
Åsså ser de fine ut med fine tegninger og sånn[;)]
[;)] Dagens Lidltips fra Tyskerdama: bleier fra 4 kg og oppover, ob, bind,truseinnlegg.he he billige bleier for liten og stor m andre ord(det rimte).
Våtservietter er billigere der og bra.
Bokser med cappuchino(skrives det sånn[&:])m sjokoladesmak er visstnok god. Jeg liker ikke kaffi, så jeg vet ikke.(stor boks m blått lokk).
sjokolademosse i beger med hasselnøtt er veldig god!mmmmmmm.
iskaffe med hasselnøtt er god (små drikkeflasker).
[;)] husk flytende vaskemiddel ! hvit flaske med rød kork til farget tøy.
lukter greit gjør den også.
Det meste av skyllemiddel lukter bæsj!!!
Masse god te uten koffein her de.
Sylteagurkene er visstnok veldig gode for de som liker det.De er surere enn det vi er vant til.
blåbærjuicen er god. Lilla kartong.
He he, samboer er bekymra for at dere skal tro vi er noen gjerrige tullinger som bare handler på lidl...