Jeg vil vite!

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Har dere noe allerede klart i tankene i forhold til den nye babyen?
-Vi har allerede bestemt oss for å ikke vite kjønn på ul.
-Hvilken vogn vi skal ha.
-Og ett guttenavn og ett jentenavn :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Vi vil gjerne vite om d er gutt el jente for å forberede ting :)
Vi har bestemt oss allerede om vogn men har ikke navnene klar :p

❤️venter mitt første ❤️

Vil gjerne vite kjønn
Har funne eit guttenavn og tre jentenavn! Guttenavnet har vert i boks lenge før vi fant ut vi skulle ha nr.3. Vi har vogn :-)

Navn er det vanskeligste! Skal vite kjønn. Vi har jente nå på 9 mnd så hvis vi får gutt kan jeg kvitte meg med alle jenteklærne. Vi skal ikke ha fler barn etter denne. Vi trenger tvillingvogn, tror vi vet hvilken. Og resten har vi naturlig nok :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Last edited:
Vi vil vite kjønn, har liste på navn men den blir nok utvidet etterhvert.
Vi kommer sikkert til å bruke vognen som storesøster hadde, samme med seng og slikt. Får vi jente nå så har vi jo alt :P får vi gutt så må vi shoppe :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Tør ikke tenke på så mye..men har ett par navn i tankene og sniker på barnevogner på nettet;)

Sent from my iPad using BV Forum

Vil vite kjønn, så vi kan planlegge litt mer!! Farge på vogn har vi vel akkurat vert innom, og vi har et guttenavn som vi begge liker og vil ha vist d blir gutt

Vi har ikke tenkt på så mye enda, men vi tror vi vil vite kjønnet :)
Navn kommer til å bli supervanskelig!!!

Vi vil vite kjønn, og har allerede bestemt oss for søskenvogn :) Navn må vente litt til :)

Vil vite kjønn om h*n vil vise seg på ul :) ellers har vi ikke tenkt på så mye enda.

Januar 2015 <3

- Vi har ei jente og en gutt fra før, så har masse klær uansett hvilket kjønn vi får.
- Har også vogner i farger som "passer" til både jente og gutt.
- Med førstemann ville vi ikke kjønnet. Med nr. to klarte vi ikke å ikke vite;) Nå vil vi vite det bl.a så storesøsknene kan få forberede seg på om det blir en lillesøster eller lillebror :Heartred
- Vi har ikke snakket om navn enda. Venter til vi har vært på 1. ultralyd (skal ha en tidlig ul), og vi føler oss litt tryggere på at dette skal gå bra.

Her MÅ jeg vite kjønn :P Mye fordi vi ikke har noe kjønnsnøytrale ting og klær :P

Vogna er kamo rosa, så passer dårlig til gutt :P

Ellers så har jeg funnet senga til jr alt :P

Noen jente navn har jeg, guttenavn litt verre :P

Vi er enige om at vi skal vite kjønn.. thats it :p
Har meste av utstyr fra før og navn har jeg ikke begynt å tenke på ennå ;)
Har sååååå mange mnd igjen :p

-taster fra mobilen-

Kjønn vil vi gjerne vite;)
Vogn har vi bestemt oss for allerede:D
Navn sliter vi litt med:oops:

Vi vil vite kjønn.
Utenom det er ingenting diskutert annet enn at sambo skal ha alt av permisjonen foruten de ukene jeg må. Men jg kommer til gå hjemme sammen dem da, bare delta på trening og slikt itillegg:)

Fra min kjære iPhone<3

Kjønn vil vi vite. Vogn har jeg bestemt meg for :D Jeg har mange flotte navn jeg mener er aktuelle, må bare se om mannen er enig. Har flere guttenavn, og et jentenavn!

Kjønn har jeg ikke helt bestemt om jeg vil vite denne gangen, men kjenner meg selv så godt st det blir nok til det:p

Har guttenavn klart, ikke jentenavn...

Vogn har vi fra storesøster og masse masse annet utstyr.

Og pappaen skal ha all permisjon, inkl min.

Sent from my iPhone using BV Forum

- kjønn skal vi vite
- ellers mangler vi alt :p ikke tenkt nå spesielt over hva jeg vil ha enda

Januarspire 2015 <3

Back
Topp