Jeg vil utfordre dere

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Jeg har EL idag, og forventet mens rundt 10.10. Jeg er utrolig flink til å teste tidlig, alt for tidlig. Så nå ønsker jeg å utfordre dere som forventer mens omtent samtidig, til å ikke teste Før 10.10. Klarer vi dette sammen ? For jeg trenger hjelp og motivasjon av dere for å klare det ! :) vil gjerne att vi deler frustrasjon, symptomer og tester når den tid kommer ! :) noen som vil Være med ? :)

jeg utfordrer deg å prøve noe nytt. feks om du ikke strikker så lær deg å strikke, om du ikke hekler lær deg og hekle etcetc ;-) har du symaskin som står og støver, dra den frem og forsøk å lær deg den ;-) og vips så blir fokuset på symptomer litt mindre.
jeg vet ikke når jeg har FM lengre. ("hyll" PCOS med meget ustabile sykluser) sukk....

jeg utfordrer deg å prøve noe nytt. feks om du ikke strikker så lær deg å strikke, om du ikke hekler lær deg og hekle etcetc ;-) har du symaskin som står og støver, dra den frem og forsøk å lær deg den ;-) og vips så blir fokuset på symptomer litt mindre.
jeg vet ikke når jeg har FM lengre. ("hyll" PCOS med meget ustabile sykluser) sukk....

Takk for utfordringen ! Jeg både strikker, hekler og syr, jobber 6 dager I uken og har mann og barn.. så jeg har vell egentlig endel som distraherer meg ^^

xsmile7 har en på 4,5 år selv. og jeg både syr, hekler, strikker og perler ;-) og nå sitter og tripper og håper at det blir onsdag allerede nå for då skal det nye kjøleskapet komme for då får jeg også min første overlock maskin. ;-)

Åå så morro! Har bestilt meg klompelompe boka jeg nå, så gleder meg fælt til å se I den ! :) også syr jeg klær til snuppa på 1 år :) jeg perler også^^ samt tegner/tatoverer :)

Åå så spennende ! Jeg er nettopp ferdig med en bukse til snupp, så da mangler jeg 2 bukser og 3 overdeler av stoffet jeg har kjøpt ^^

obs jeg ble litt for ivrig på stoffbutikken.no i går kveld... hahaha..
nå venter jeg fluffy mail en av de neste dagene.. :-D :p
husj ikke si noe til mannen min.. (hahaha)

må si jeg er imponert over alt dere har tid til å gjøre! :) jobber selv 5 dager i uken, men føler tiden går så fort når jeg kommer hjem at jeg ikke orker tanken på å gjøre så mye.

men så må jeg legge til at jeg har en datter som vekker meg minst 4-5 ganger i løpet av natta, og det er en stor årsak til at jeg er sliten om dagen!

må si jeg er imponert over alt dere har tid til å gjøre! :) jobber selv 5 dager i uken, men føler tiden går så fort når jeg kommer hjem at jeg ikke orker tanken på å gjøre så mye.

men så må jeg legge til at jeg har en datter som vekker meg minst 4-5 ganger i løpet av natta, og det er en stor årsak til at jeg er sliten om dagen!
hjelper å være student ;-) er på mange måter sjef over min egen tid då.

og ja det kan ha mye å si for energien din på dagtid. men det vil komme seg ;-) jeg lover deg det...

Back
Topp