jeg vil se....

jeg vil ikke gifte meg i en sånn klassisk brudekjole (selv om jeg synes de er knallfin på andre, så passer det ikke til meg). Den må være kort, som en vanlig festkjole - enten hvit, eller helst lilla/rosa (ikke pink).

som denne her f.eks. bare ikke i blå

hadde bare bilde av oss sammen... her er kjolen jeg hadde! [:D]

litt av kjolen...

Jeg gifta meg i sommer, da var jeg jo gravid... Kjolen der er egentlig ikke gravid kjole.. men det gikk til tross for en voksende mage... [8D] kjøpte kjolen 1år før bryllupet (altså før jeg ble gravid) hehe

mange nydelige kjoler og ikke minst bruder... må si at veronica2 du kler å være gravid brud.. [:D]
savner å være gravid nå jeg hahaha....

ORIGINAL: lena89

mange nydelige kjoler og ikke minst bruder... må si at veronica2 du kler å være gravid brud.. [:D]
savner å være gravid nå jeg hahaha....

Takk takk! Men for å si det sånn, anbefaler ingen å gifte seg når dem er gravide... FY så sliten man blir...! Er en laaaaang dag, masse inntrykk.. og ikke minst det er en STOR dag...!

Savner ikke magen så veldig, men savner det å kjenne liv i magen [:D] men nå er det nok liv utenfor magen da.[8D] så det veier godt opp..[:)]

Jeg må bare vise den nydelige brudepiken vi hadde
Vi giftet oss 12 dager før hun fylte 1 år, og kjolen strikket min farmor til henne (syns sånne brudepikekjoler er litt prakk på så små jenter som ikke går enda) og hatten (som er grønn) er heklet av min mor. Hun heklet også en bolero, men det var så varmt at den trengte vi ikke.

Sånn så min ut da vi giftet oss i 2007. Ihvertfall nesten... Min var bittelitt mindre rynkete på brystpartiet også off-white.

ååå så mange nydelige bruder og kjoler...[:D]

ORIGINAL: LilleKnott

Dette er min :) (stooort bilde fra fb)

Haha,sjekk stabburtrollet a [8D]Tøft!!

Flott kjole [:D]

ORIGINAL: Gullgrisens 2gull

Jeg må bare vise den nydelige brudepiken vi hadde
Vi giftet oss 12 dager før hun fylte 1 år, og kjolen strikket min farmor til henne (syns sånne brudepikekjoler er litt prakk på så små jenter som ikke går enda) og hatten (som er grønn) er heklet av min mor. Hun heklet også en bolero, men det var så varmt at den trengte vi ikke.

Jeg blir sur av den tråden her [X(][:D]
*vil gifte seg* [8|]

Dere er jo bare helt nyyydelige alle som en!! [:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: LilleKnott

Dette er min :) (stooort bilde fra fb)

Haha,sjekk stabburtrollet a [8D]Tøft!!

Flott kjole [:D]

Hihi, ja han måtte jo snike seg med [8D][;)]

Visst du går inn og ser på mappa som jeg har med bilder fra bryllupet på fb så er det flere slike litt "morsomme" bilder [:D][;)]

ORIGINAL: SilkSpectre

Min brudekjole fra jeg giftet meg i 2006:

Elsker stilen din Fabulous!

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: SilkSpectre

Min brudekjole fra jeg giftet meg i 2006:

Fy flaaaaate,du er facking HAWT

Oooh, nå rødmer jeg nesten her :) Takk skal du ha!

Back
Topp