Jeg vil se fine barnerom!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Bilder og linker.. 
til jentebabyrom og storebrorrom!

KÅM ÅÅÅN!!! 

Rommet til minien her ligner veldig på det over her! Men jeg har såvidt begynt å rydde ut, og da fant jeg faktisk et julekort fra deg. Fra du var min hemmelige julekortvenn i 2006..hehe. Med bilde av en bitteliten T på :)

komigjendaaaaaaaaaaaaaaa......

tjolahopp - godt å høre at det ikke bare er meg som tar vare på ting.. haha.. :D

Nå er det prinsessegardiner i vinduet og masse leker på golvet da, men gidder ikke ta nytt bilde :P

Dramadama skrev:
Nå er det prinsessegardiner i vinduet og masse leker på golvet da, men gidder ikke ta nytt bilde :P

så fint! Og den lyselillafargen var nydelig :D

Flere? 

Dollface skrev:

L86 skrev:
http://hverdagsoyeblikkene.blogspot.com/2011/10/na-har-vi-kommet-i-hus-men-det-er.html

ser bare fra en vinkel her da, men det er kommet opp en vimpelrekke i pastellfarger, også har hun en gammel uttrekksseng etter bestefar. Samt en speilkommode en skimter sånn delvis..

ta bilde av vimplene daaaa.. jeg vil også ha vimpler! :D
Flaggvimpler hos T.. for han skal ha "kart-tema".. og søte vimpler hos lillesøster.. :D

kan garantere at de er veldig søte ;) mange tøffe en kan lage til gutter å syns jeg! skal ta bilde av dem i morgen om det er bra lys! 
karttema er jo veldig kult! så en veldig tøff tapet på bloggen til vennina mi http://minvinterverden.blogspot.com/2012/02/en-liten-sniktitt.html
hun har også et innlegg om rommet til jenta si som er supersøtt! Heldig du er som skal innrede to barnerom da! her må den lille bo på rommet vårt en stund den første tiden..

L86 skrev:

Dollface skrev:

L86 skrev:
http://hverdagsoyeblikkene.blogspot.com/2011/10/na-har-vi-kommet-i-hus-men-det-er.html

ser bare fra en vinkel her da, men det er kommet opp en vimpelrekke i pastellfarger, også har hun en gammel uttrekksseng etter bestefar. Samt en speilkommode en skimter sånn delvis..

ta bilde av vimplene daaaa.. jeg vil også ha vimpler! :D
Flaggvimpler hos T.. for han skal ha "kart-tema".. og søte vimpler hos lillesøster.. :D

kan garantere at de er veldig søte ;) mange tøffe en kan lage til gutter å syns jeg! skal ta bilde av dem i morgen om det er bra lys! 
karttema er jo veldig kult! så en veldig tøff tapet på bloggen til vennina mi http://minvinterverden.blogspot.com/2012/02/en-liten-sniktitt.html
hun har også et innlegg om rommet til jenta si som er supersøtt! Heldig du er som skal innrede to barnerom da! her må den lille bo på rommet vårt en stund den første tiden..

håh! Den tapeten var dritlekker!! Dessverre blir det bare hvite vegger, men jeg har noen gamle kart arvet etter pappa som skal rammes inn og være på den store veggen... :)
Lillesøster skal nok bo på vårt rom en stund hun også, men rommene skal pusses opp nå snart, vi begynner i april med gulv og vegg, så får det være gjesterom med barnetema til hun får bo for seg selv :D

Vi pusser opp nytt rom til eldstegutten nå og har får stjernetapet i lexington/ navy stil på rommet sitt. De resterende veggen er malt panel i fargen delikat fra Jotun og hvite møbler. Skal kjøpe globus, gammel seilbåt til pynt og sy masse puter i ruter og striper :) hadde jeg visst hvordan jeg legger ut bilde skulle jeg gjort det når det blir ferdig i helgen.

*Nyperose* skrev:
Vi pusser opp nytt rom til eldstegutten nå og har får stjernetapet i lexington/ navy stil på rommet sitt. De resterende veggen er malt panel i fargen delikat fra Jotun og hvite møbler. Skal kjøpe globus, gammel seilbåt til pynt og sy masse puter i ruter og striper :) hadde jeg visst hvordan jeg legger ut bilde skulle jeg gjort det når det blir ferdig i helgen.

lær deg å legg ut bilder!!!!!!!!!!! 

Seriøst, det høres ut som et drømmerom i mine ører iallefall. og jeg MÅÅÅ se det!

Dollface skrev:

*Nyperose* skrev:

lær deg å legg ut bilder!!!!!!!!!!! 

Seriøst, det høres ut som et drømmerom i mine ører iallefall. og jeg MÅÅÅ se det!

Jeg klarer å legge ut via Facebook tror jeg så kan legge ut derfra :-D må bare bli ferdig først :)

Back
Topp