Jeg vil jeg vil

x1xPastella

Forumet er livet
Men jeg vet ikke om jeg har fått det til denne mnd heller... Håper sterkt da...
Må bare lage en tråd til jeg... Kjeder meg så enormt her jeg ligger i senga sausa med snørr, feber og kuppelhue... Har det ikke spes godt med meg selv egentlig.. Ikke får jeg spes sympati fra sambo heller. Han er nå innom noen ganger for å se til at jeg har det bra...

Jeg leiter nå etter symptomer på mulig graviditet om en enda mer enn tidligere... Hadde jo 2 store folikler jeg så på innvendig ul forrige torsdag... Hvem vet om når jeg slapp dem?? Det er så spennende!! De må jo være slept og sex det har vi hatt masse...

Har jo noen symptomer som jeg ikke vet om jeg tør å satse 100% på en gang...
- Kvalm, spes når jeg begynner å bli sulten. Flere ganger i løpet av uka jeg bare har mått ta med et knekkebrød for å døyve det verste.
- "støl" i livmorområdet uten at jeg har gjort spes mye. Å gå på do for å bomelomme er ikke godt, strammer musklene er ikke noe serlig.
- Den ene brystvorta er en anelse øm.
- Generelt trøtt, men det er jeg som regel hele tida uansett, så det er ikke noe nytt, anna enn på onsdag så sovna jeg kl 1900 og sov til 0730 og var like trøtt...
- Masse morsomme, til dels irriterende leamuser, spes i øya. Noe jeg pleier MEGET sjeldent å ha...
- Drømte i natt at jeg var gravid med trillinger... Jeg lurte på i alle dager åssen jeg skulle klare det, med denne lille spinkle kroppen...

Nei men jeg tar ikke dette for seriøst egentlig, eller kanskje... Men i allefall er jeg syk, det er helt sikkert at jeg er...
Og jeg trengte å få dette ut!!!

Sorry at det blei langt og kanskje noe sytete, men snørret har gjort sitt inntog på babyverden å!!!

God lørdag alle sammen!!! Dere vet hvor dere finner meg... [:D]

Håper hvertfall du er gravid[;)] Lenge til du kan teste deg?

God morgen, Therese!!

Vi får håper at du nå er gravid, og at de er de symptomene du kjenner i tillegg til å være syk. Ikke greit når man får alt på en gang. Skikkelig kjedelig at du er syk altså.

Får håpe det hjelper at du ligger litt i denga og kjeder deg. Kroppen din trenger sikkert hvile.

Ser for meg deg med trillinger....hadde sikkert gått bra det. da hadde du fått alle barna med en gang kanskje? Vet ikke hvor mange dere vil ha. Men det hadde kanskje vært litt VEL mye for en liten kropp på en gang!

Selv har jeg sovet i nesten 12 timer i natt, og nå er jeg helt støl og skjelven...Sov for lenge tror jeg. Mannen min er i skral form etter lønningspilsen i går, hehe, så e
her er vi en livat gjeng i dag!

Ønsker deg riktig god bedring!

Trøsteklem, M

Jo takk, håper jo det jeg å
Det er det jeg lurer på å! Men jeg skal vel klare å holde ut til onsdag neste uke! Og det er såååå leeeenge til...
Kan jo være at jeg har blitt gravid før forventet el å så kan jo hende det kan slå ut tidligere, det vet vi ikke... Uvisshet er en grusom ting!!!

Tusen takk monicabebe!!!
Vi har planer om å få 1 til, ikke fler. Da er det 3 til sammen og det får holde... Får vi 3 nå så blir det 5 til sammen... Åh herregud...
JAJA alt skal nå gå!
Kom han seint hjem da fra lønningspilsen?

Han kom hjem rundt halv ette...ikke seint det. Men de hygger seg alltid så mye at formen hans pleier å være dårlig. Hehe, jeg bare ler av det. Hadde ikke orket å være dårlig en gang i måneden jeg, men kan ikke si noe, har plutselig begynt å kjenne fyllesyken selv etter litt fuktige lag. Det må være alderen..kjente aldri dette før altså.

Huff og huff, jeg begynner å bli eldre[:D]

Nå har jeg ikke planlagt at jeg skal drikke på en stund da, så vi får håpe jeg slipper det, hehe

Ja det er nok alederen...
Jeg føler at fyllesjuka har hengt i siden bursdagen min som jeg feira på lørdag for 1 uke siden...
Men forhåpentligvis så er det 9 mnd sjuka... Eller det er jo ikke en sykdom, men en tilstand...

Håper det er denne 9 månedersen ja....Måtte bare foreta en nødtømming av vaskemaskinen et lite øyeblikk her. Gikk på do og fant ut at det var vann på gulvet. En lei liten sokk hadde satt seg fast i mellom maskinen og døra, sånn at vannet rant ut...

Festlig!!

Tror det er min dag i dag!!

jeg vil, jeg vil jeg også!!!

Vi satser på at det er graviditets tegn på deg!!![:D]

Håper Jas at det snart er din tur å!!!

Det hadde vært kult [:D]
Tenk om det hadde blitt den baby bommen her [:D][:D]
Hadde vært skikkelig morsomt det [:D]
STÅ PÅ JENTER

hehe... da må vi føde i korridorene og slikt da [;)]

samme her [:D] kan føde på stuegulvet her hjemme og jeg da [:D]
Eller kanskje på vei til sykehuset, like greit å være ferdig før man kommer fram .....

Enig med dere!!!
Vi må få det til snart!!!

æ krysser fingrene før deg

Back
Topp