Jeg vil ikke

Nika

Forelsket i forumet
være her i morgen!! I morgen vil jeg være på sykehuset!!!! Nå går jeg og legger meg, og det eneste som skal vekke meg nå, er rier!!! Og ikke sånne falske maserier eller lurerier. 100% ekte rier som ender i en fødsel!!!! Gjerne med en liten vannavgang på toppen for å være på den sikre siden!

Hehe, det hadde vært noe!!
Om man bare kunne bestemme det sånn liksom![;)]
Jeg har termin i morgen jeg! (eller i dag egentlig da, siden klokka er over 12!![:D][:D])
Jeg skal uansett på sykehuset på tirsdag og bli satt igang da, så slipper å vente og vente.
Så skjer det ikke noe nå på termin, så har jeg nurket hos meg innen et par dager![:)][&:][:)][:D]

Men håper for dere andre sin skyld at det skjer noe snart!!!
Hvertfall ikke noe ålreit å måtte gå over da...

Hvordan er formen din da?

ÅÅÅÅ jag skall följa med. Jag skall vägra vakna tills vattnet har gått och värkarna värker[:D][:D]
Vill så gärna föda inatt jag med. Skall dansa födardansen för oss[:D]

ORIGINAL: Karin m mirakel

ÅÅÅÅ jag skall följa med. Jag skall vägra vakna tills vattnet har gått och värkarna värker[:D][:D]
Vill så gärna föda inatt jag med. Skall dansa födardansen för oss[:D]

Tihii! Kom igjen!!
 *AlleMåDanse*

Jeg vil heller ikke være her i dag, men her er jeg [&:] Jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å få fram min tålmodighet nå på slutten, er bare så lei at jeg ikke engang har ord for det. Vil ha ut baby nå! [:'(] Prøver å tenke at det er maks 19 dager igjen (dersom jeg går 14 dager over og blir satt igang), men i situasjonen nå så føles 19 dager ut som flere år. Uff, det ble litt syting

hahahahahaha...måtte bare le når jeg leste det her...vet akkurat hva du mener og føler det samme...hahaha...fint inlegg...kanskje jeg også skal gå legge meg...

krysser fingrene for at du får det som du vil![;)]

Jeg er her fortsatt! Enda jeg ble vekt med 20 min mellomrom hele natta, av .......maserier!  De sluttet nesten med en gang jeg stod opp!  å nå har mann og barn dratt på stranda, så jeg kan slappe av i fred. Steker meg noen vafler akkurat nå!  Kanskje jeg skal danse fødedansen litt, jeg også!!!

Hmm.. jeg vil også!!!! Men neida, når jeg våkner om natta, er det KUN fordi jeg må sånn tisse. Har ikke kjent en forbanna rie/ kynner eller noe!!! Og nå begynner jeg å bli nokså frustrert!!!!!!!!!
Skal på føden på onsdag på sjekk, da jordmora mi har tatt ferie. Da skal jeg be de sjekke litt åssen ståa er der nede, og kanskje tøye litt. Nekter de, så skal jeg fa.. meg sitte i korridoren til noen vil!!! Nok er nok!

Back
Topp