Jeg vil hjem!!

Maggie2015

Glad i forumet
Åh jeg er så dårlig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Vi reiser ikke hjem fra syden før på mandag, og jeg vet ikke om jeg holder ut. Jeg orker ikke mer av den maten her og vil hjem til sengen min hvor jeg sover så mye bedre. Har en god reiseforsikring, men tviler egentlig på at dette er alvorlig nok, hvertfall for at jeg skal få med meg samboern og. Det står i vilkårene at det må være alvorlig sykdom og at man ikke har kjent til tilstanden før man dro. Vel, for det første er det jo ikke akkurat en sykdom, og jeg viste om at jeg var gravid, men ikke at jeg skulle bli så himla dårlig!

Noen som vet om det finnes noen smutthull her? Vi har dessverre ikke råd til å dekke flybillettene selv, ikke akkurat billig når man bestiller dagen før i juli :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Åh jeg er så dårlig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Vi reiser ikke hjem fra syden før på mandag, og jeg vet ikke om jeg holder ut. Jeg orker ikke mer av den maten her og vil hjem til sengen min hvor jeg sover så mye bedre. Har en god reiseforsikring, men tviler egentlig på at dette er alvorlig nok, hvertfall foe at jeg skal få med meg samboern og. Det står i vilkårene at det må være alvorlig sykdom og at man ikke har kjent til tilstanden før man dro. Vel, for det første er det jo ikke akkurat en sykdom, og jeg viste om at jeg var gravid, men ikke at jeg skulle bli så himla dårlig!

Noen som vet om det finnes noen smutthull her? Vi har dessverre ikke råd til å dekke flybillettene selv, ikke akkurat billig når man bestiller dagen før i juli :p

Er nok ikke det desverre:(

♡02.03.2015♡

Huff føler med deg!!

Er selv i syden og er lei hele greier vil bare hjem. Og dette fører til dårlig stemning hos samboer som ikke ser problemet. Har heldigvis vært på apoteket og fått noe mot kvalmen. Men er så varm og Trøtt. Gleder meg til å komme hjem til ordentlig eplejuice og normal mat ;-)
Vi reiser hjem på søndag formiddag

Huff føler med deg!!

Er selv i syden og er lei hele greier vil bare hjem. Og dette fører til dårlig stemning hos samboer som ikke ser problemet. Har heldigvis vært på apoteket og fått noe mot kvalmen. Men er så varm og Trøtt. Gleder meg til å komme hjem til ordentlig eplejuice og normal mat ;-)
Vi reiser hjem på søndag formiddag

Samboern min forstår meg heldigvis godt, men han ser hvor sliten jeg er, og han er nok litt lei selv da vi har vært her i to uker :p Det er vel bare å holde ut :) Kan ikke si at jeg gleder meg til å jobbe dagen etter jeg kommer hjem heller, så det legger kanskje litt ekstra press på :p

Plutselig er det mandag :-);-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Føler med dere begge LisaLund og SiljeT91, jeg selv begynt å bli dårlig og varmen her er forferdelig! Jeg er SÅ glad for at jeg ikke er ute å reiser for tiden. Ønsker dere lykke til, det er ikke så lang tid til søndag/mandag ;) Er det forresten en mulighet å tilbringe noen timer inne på hotellet med aircondition, lei en film, les bok, nyt "kulden", begrenset bevegelser og få kjæresten til å hente maten som skal hentes:)

Sånn hadde jeg det og. Var såååååå godt å komme hjem til norsk mat, min egen seng og mitt eget hus.

Føler med dere begge LisaLund og SiljeT91, jeg selv begynt å bli dårlig og varmen her er forferdelig! Jeg er SÅ glad for at jeg ikke er ute å reiser for tiden. Ønsker dere lykke til, det er ikke så lang tid til søndag/mandag ;) Er det forresten en mulighet å tilbringe noen timer inne på hotellet med aircondition, lei en film, les bok, nyt "kulden", begrenset bevegelser og få kjæresten til å hente maten som skal hentes:)
Jepp.. jeg har solt meg et par timer og har ligget inne siden halv to og sett på film :) Får se om jeg lurer meg ut litt i kveld når det blir kjøligere. Jeg er ihvertfall ekstremt glad for bra og gratis wifi på hotellet!!

Kjenner til det. Derfor jeg ikke ville bli gravid før nå. For vi er på Mallorca, og skal være her to uker til. Håper jeg holder meg fin til vi skal hjem. Forrige graviditet var vi i Barcelona og jeg måtte legge meg kl ni hver kveld mens mannen gikk ut alene og spiste! Jeg er bare 5 uker på vei nå, så regner med det skal gå bra denne gangen :) Fortsett å se film du, og nyt at du ikke skal på jobb på en stund :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner til det. Derfor jeg ikke ville bli gravid før nå. For vi er på Mallorca, og skal være her to uker til. Håper jeg holder meg fin til vi skal hjem. Forrige graviditet var vi i Barcelona og jeg måtte legge meg kl ni hver kveld mens mannen gikk ut alene og spiste! Jeg er bare 5 uker på vei nå, så regner med det skal gå bra denne gangen :) Fortsett å se film du, og nyt at du ikke skal på jobb på en stund :)

Haha, jeg er på Mallorca jeg og ;) Er 7+1 selv, men var helt fin når vi kom. Kvalmen og tapet av energi har blitt litt hverre for hver dag de siste 4-5 dagene. Krysser fingrene for at du slipper dette ;)

Haha, jeg er på Mallorca jeg og ;) Er 7+1 selv, men var helt fin når vi kom. Kvalmen og tapet av energi har blitt litt hverre for hver dag de siste 4-5 dagene. Krysser fingrene for at du slipper dette ;)

Takk for det :) Håper det selv, og kommer det i uke syv slipper jeg akkurat :) Hvor på Mallorca er dere? Vi er inne på øya nå, men skal til Port de Soller imorgen og blir der resten av ferien :) Det er vel forresten en trøst at det er like varmt hjemme, men ingen basseng og litt lenger til sjøen? (

Takk for det :) Håper det selv, og kommer det i uke syv slipper jeg akkurat :) Hvor på Mallorca er dere? Vi er inne på øya nå, men skal til Port de Soller imorgen og blir der resten av ferien :) Det er vel forresten en trøst at det er like varmt hjemme, men ingen basseng og litt lenger til sjøen? (

Åh, port de soller er supervakkert! Vi er helt på østkanten vi nå, men har vært der før. Joda, vet det er like varmt, men jeg savner maten aller mest! Her klarer jeg bare å spise spagetti og pizza, og jeg tåler ikke hvete så godt, så det er jo kjempeflott :p

Trodde jeg hadde funnet billige billetter med ryanair, men når jeg skulle bestille innså jeg at prisen var i euro til tross for at jeg hadde valgt norsk. Luringer de der altså!!

Haha, ja da ble prisen noe ganske annet ;) Håper du klarer å nyte litt hvertfall!

Åh jeg er så dårlig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Vi reiser ikke hjem fra syden før på mandag, og jeg vet ikke om jeg holder ut. Jeg orker ikke mer av den maten her og vil hjem til sengen min hvor jeg sover så mye bedre. Har en god reiseforsikring, men tviler egentlig på at dette er alvorlig nok, hvertfall for at jeg skal få med meg samboern og. Det står i vilkårene at det må være alvorlig sykdom og at man ikke har kjent til tilstanden før man dro. Vel, for det første er det jo ikke akkurat en sykdom, og jeg viste om at jeg var gravid, men ikke at jeg skulle bli så himla dårlig!

Uff, føler med deg! Jeg var så dårlig når vi var i Kosovo, og vi kjørte bil både opp og ned! Aldri igjen sier jeg bare.
Det er så ille å sitte på restaurant å lukte på alle de forskjellige rettene som folk spiser. I tilegg har man jo ingen energi til noe.

Håper tiden går fort frem til Mandag :Heartpink

Uff, føler med deg! Jeg var så dårlig når vi var i Kosovo, og vi kjørte bil både opp og ned! Aldri igjen sier jeg bare.
Det er så ille å sitte på restaurant å lukte på alle de forskjellige rettene som folk spiser. I tilegg har man jo ingen energi til noe.

Håper tiden går fort frem til Mandag :Heartpink
Takk for det! Det værste er jo at jeg ikke aner hva slags mat som går og ikke går på forhånd. Beef chop suey til lunsj gikk superbra, men kylling og ravioli med sopp til middag var ingen høydare :p Bare en dag igjen nå, så skal nok klare å holde ut. Fått meg slike seabands og nå, og de hjelper hvertfall litt :)

Så lurt, jeg fant ikke noe mat å spise så det ble kjeks og brød samt noe frukt ;)
Huff ja, blitt en hel del av det her og :)

Back
Topp