Jeg vil ha....

missoz

Elsker forumet
En baby til jeg..

Nå synes jeg Mathea ikke er lille babyen min lengre... Men vet at det er lurt å vente litt til hvertfall

Er ikke helt der ennå jeg... Tror kanskje det blir med storebror og I. Vi har snakket om fosterbarn senere når I er blitt større.

Er ikke helt der vi heller :p lengter etter en natt med sammenhengende søvn, og det blir det hvertfall ikke med en ny baby :p

Vi er veldig fornøyd med de to vi har ;-) blir litt babysyk når jeg ser små søte gravidmager og når jeg set nyfødte. Men samtidig er det veldig deilig å ikke være gravid :-p men skulle vi få en til så er ikke det krise ;-)

Jeg trodde jeg var der! Helt til jeg var med venninna mi som akkurat har født. Da kjente jeg at jeg er SÅ glad for at Nora mi begynner å bli større, og at det er mer som skjer med henne. Babyer er faktisk bare utrolig kjedelige når de er så små.. ;) Haha. Kanskje det har samme virkning på deg om du prøver? :p

Jeg trodde jeg var der! Helt til jeg var med venninna mi som akkurat har født. Da kjente jeg at jeg er SÅ glad for at Nora mi begynner å bli større, og at det er mer som skjer med henne. Babyer er faktisk bare utrolig kjedelige når de er så små.. ;) Haha. Kanskje det har samme virkning på deg om du prøver? :p
Haha :) Ja, men dei er ikkje kjedelige der og då, men etterkvart som det blir kjekkare og kjekkare hugse ein kor kjedelig det var før i forhold :)

Haha :) Ja, men dei er ikkje kjedelige der og då, men etterkvart som det blir kjekkare og kjekkare hugse ein kor kjedelig det var før i forhold :)
Det er sant det ;)
Jeg koste meg jo med henne da hun var liten, men fy søren så mye kjekkere det er nå!

Samme her, hadde så lyst på baby, men så møtte jeg en kollega av med meg sin datter som hun akkurat hadde fått og da var jeg veldig glad for at Hanna var blitt større, får jo mye mere kontakt og tilbakemeldinger nå enn da det var bittesmå :)

Samme her, hadde så lyst på baby, men så møtte jeg en kollega av med meg sin datter som hun akkurat hadde fått og da var jeg veldig glad for at Hanna var blitt større, får jo mye mere kontakt og tilbakemeldinger nå enn da det var bittesmå :)
Og så ser jeg at Ø fåt mye mer igjen også, og han trives bare bedre og bedre som pappa :D

Back
Topp