Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lengter jeg også etter.Er ikke helt der vi hellerlengter etter en natt med sammenhengende søvn, og det blir det hvertfall ikke med en ny baby
![]()
HahaJeg trodde jeg var der! Helt til jeg var med venninna mi som akkurat har født. Da kjente jeg at jeg er SÅ glad for at Nora mi begynner å bli større, og at det er mer som skjer med henne. Babyer er faktisk bare utrolig kjedelige når de er så små..Haha. Kanskje det har samme virkning på deg om du prøver?
![]()
Det er sant detHahaJa, men dei er ikkje kjedelige der og då, men etterkvart som det blir kjekkare og kjekkare hugse ein kor kjedelig det var før i forhold
![]()
Og så ser jeg at Ø fåt mye mer igjen også, og han trives bare bedre og bedre som pappaSamme her, hadde så lyst på baby, men så møtte jeg en kollega av med meg sin datter som hun akkurat hadde fått og da var jeg veldig glad for at Hanna var blitt større, får jo mye mere kontakt og tilbakemeldinger nå enn da det var bittesmå![]()
Ja, mykje kjekkere når dei får meir responsOg så ser jeg at Ø fåt mye mer igjen også, og han trives bare bedre og bedre som pappa![]()