JEG VIL FØDE NÅ!!!!

mammamoren

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Akk.... Jeg orker ikke å vente mer! 3 dager til termin. Har de siste dagene hatt mye mensmurringer. Mulig kynnere og såkalte maserier.. Kan ikke bare kroppen få r... i gir?? Sist startet det kjapt og ble styrtfødsel. Kjapt og greit! Han her virker litt seigere. Han vil pine sin mor litt først! Arg! Det er nok sant som det sies at nr tre ofte er en luring! :( Hvordan har dere andre det?

har 6 dager til termin og vil ha babyen min NÅ! :P eller snarest mulig .. men har egentlig gitt opp at det kommer noe baby så prøver å ikke tenke på det :P.. og av å te på morningen glemmer jeg vekk at jeg er gravid helt til jeg skal reise meg .. haha AO ;) Alle vennindene mine som jeg har gått gravid sammen med har alle sammen fått sine nye ferske babyer .. okei da di hadde termin litt før meg så det er iorden! jeg har hatt mye maserier, murringer,,. så er litt lei av at det ikke skjer noe me.. utvikler seg aldrig videre . ! :/ så denne bebisen er en Tolmodig liten kar .. kan man si det sånn ? :P

Jeg er VELDIG ustabil i humøret om dagen for å si det mildt !!!!! :) 40 uker i morgen, 4 dager til termin. Aldri gått i fødsel av meg selv, dette er nummer 3. Går rundt å venter på en start HELE tiden !!!! Heeeeeele tiden :wacky:

Lei her også! Men i å med at begge jentene er syke, hun eldste er bedre men minste hoster så fælt å har feber så kan det vente et par dager:p Vi har nesten ikke sovet i natt pga hoste, sår hals og skriking stakkar:/ Men jeg har aldri gått så langt så er nok en luring nr 3 ja:p 39+5 i dag å kroppen er tung å full av vann:/ De to andre kom 10 og 9 dager før!

1 dag på overtid ..... Vil og ha baby!!!

Jeg vil og ha baby nå ! Blir satt i gang til uka hvis han ikke kommer selv :(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Prøvd modningsakkupunktur? Kanskje du skulle prøve å få en time i morgen?:)

Har tenkt tanken! Og det er ganske sykt da jeg har NULL tro på akupunktur! Ha ha :D Så det viser hvor desperat jeg er. Om det er 1% sjanse for at det funker vurderer jeg det sterkt. Ha ha :D

Tror nok de fleste her inne begynner å bli utålmodige ;) jeg har 10 dager til termin og holder på å flippe ut. Har så mange tegn på at fødsel er nært forestående, 1 cm åpning, slimproppen gikk for en uke siden, murringer og vanvittig nedpress. Men neida! Ikke noe mer som skjer.. Har vel egentlig bare skjønt at jeg pent må vente på krabaten i magen, hun kommer når hun vil ut. Men fy søren så sakte dagene går nå!!

Her ventes også luringen nr 3.
Jeg har 12 dager igjen til termin å har bestemt meg for å nyte all sammenhengende søvn de siste ukene/dagene, har bestilt meg frisør time og litt ansiktsbehandling om en uke for å ha noe å se frem til. Lager meg rett og slett litt koslige avtaler for å ikke fokusere så mye på ventingen, lunch med venninner, en time i terapibasseng osv. Syns faktisk det funker til en viss grad. Kan jo tross alt gå 12 dager over *krise*

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Her er det definitivt en luring!! 5 dager til terminen - de andre to kom 9 og 10 dager før!!!!
Men har forstått det slik at den tredje lille luringen ofte kommer fortere... Så spent å se om det slår til her!

Tror vel egentlig ikke på akupunktur jeg heller ... Men det var en av de FÅ tingene jeg ikke prøvde med nummer 2 som heller ikke vil ut. Flere av jordmødrene på sykehuset nevnte det - så her prøves det !!!!

Han MÅ komme ut av seg selv !!!! MÅ!!!! :dummy:

Tror vel egentlig ikke på akupunktur jeg heller ... Men det var en av de FÅ tingene jeg ikke prøvde med nummer 2 som heller ikke vil ut. Flere av jordmødrene på sykehuset nevnte det - så her prøves det !!!!

Han MÅ komme ut av seg selv !!!! MÅ!!!! :dummy:

Har du prøvd? Flere ganger? Pris osv? Hvordan er det? Fortell!!! :D

:anyone
Har du prøvd? Flere ganger? Pris osv? Hvordan er det? Fortell!!! :D

Prøvd 1 gang og har ny time i morgen. Koster 400 kroner pr gang. Så siden det er en stiv pris så tror jeg det får bli med de 2 gangene om jeg ikke merker at noe skjer/at kroppen begynner å jobbe LITT ;) De sier at modningsakupunktur ikke hovedsakelig er for å starte en fødsel, men for å kunne gjøre selve fødselen også enklere/bedre/mer effektiv. Så dersom det skulle fungere så trenger jeg det også da forrige igangsettelse tok lang tid :)

Jeg har lettere nåleskrekk men man merker ikke noe særlig til nålene - avslapning da!

Nå er jeg bare tung, seriøs bekkenløsning og med kraftig halsbrann! Vil gjerne ha tilbake kroppen min :wacky::):joyful:

Akk.... Jeg orker ikke å vente mer! 3 dager til termin. Har de siste dagene hatt mye mensmurringer. Mulig kynnere og såkalte maserier.. Kan ikke bare kroppen få r... i gir?? Sist startet det kjapt og ble styrtfødsel. Kjapt og greit! Han her virker litt seigere. Han vil pine sin mor litt først! Arg! Det er nok sant som det sies at nr tre ofte er en luring! :( Hvordan har dere andre det?
Jeg vil og !!! Termin om 2 dager ! Og babyen er visdt stor og jeg vil ikke bli satt i gang !

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har tatt akupunktur to ganger nå og funker ikke her!

Back
Topp