Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: alena
Med oss og nesten alle andre e kjenner så er faren 2 eller 4 uker på sjøen, også 4 uker hjemme. Så da taper vi penger på at pappa har permisjon. Han er jo hjemme like vel, og får bet når han er hjemme også uansett!
ORIGINAL: monicola
Hos oss er det av den enkle grunn at mannen min har 4 ganger min lønn, og det offentlige dekker bare 80% av 6G (ca 59000).
Skal sies at han er veldig flink til å utnytte tiden han har med Tuva da [:)]
ORIGINAL: angelina.
Heisan
For mange tror jeg kanskje det har en del med amming å gjøre... selv vet jeg ikke, det var helt naturlig at jeg tok største delen sist, og naturlig nå (annen mann) - ingen av dem som har bedt om å få masse mer, selv om de begge har vært veldig til stedet og hjelpsomme, så det går ikke på det heller...
skal jeg være helt ærlig så er jeg vel egoistisk nok til at jeg gjerne tar all sammen selv også :-)) men denne gangen skal jeg (av hensyn til alle parter) dele ut litt mer enn minimumstiden.
ORIGINAL: Wibe^
Men før man kan snakke om likestilling må pappa'n ha pupper med melk i! Det er ikke like enkelt om man ammer... Vet mange sier man bare kan pumpe seg, men ikke alle får til dette!