hemmeligennsålenge
September 2013 <3
Jordmoren på sorggruppen skulle sende en purring i dag på obduksjons samtalen så jeg håper det kommer brev i posten i løpet av uken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å dette er bare 3-4 mnd siden?
Du er jaggu sterk du, all ære til deg! Gråter med en gang jeg leser slike historier. Masse klemmer til deg!! Skjønner godt at du kan komme til å spørre "rart", gjør ingenting! Ingen mammaer skal måtte gå igjennom noe slikt
Har dere fått noe svar på hva som gikk galt? Får dere ekstra oppfølging i dette sv.skapet?
Signerer.....utrolig trist å lese ord blir fattige.
Håper dere får et svar på hva som skjedde. klem
Takk <3
Vi har ikke fått svar enda, men vi har fått innkallelse til samtale om obduksjonsrapporten til Aron den 25 Januar så da får vi vel svar på hva som gikk så forferdelig galt.
Ja jeg vil få tettere oppfølging i dette svangerskapet, men hvor mye vet jeg ikke enda. jeg skal på første legetime på fredag så da skal jeg høre litt med han. Men jeg har skreve et skriv på 2 A4 sider med krav og ønsker i dette svangerskapet så jeg håper jeg får det som jeg vil!
Ja stå på du!! Har du noen tanker om hvordan du vil at fødselen skal skje denne gangen?
Håper dere får et avklarende svar slik at dere kan gå videre, og at dere kan glede dere over dette sv.skapet og fødselen når den tiden kommer.
Stor klem til deg