jeg vil bli gravid

Her er vidundermedisinen:

Solaray - Balansert Mega-B-stress
Din Helse - Dioscorea Wild Yam vitamintilskudd
Sunkost - Gamma E-vitamin

Alt er kjøpt på Sunkost, kostet rundt 500kr.

Om det er dette som har hjulpet meg, er ikke lett å si, men det klaffet jo fort, da! Mannen skal også ta dette..... Gi meg en tilbakemelding om hvordan dette går!!!!

Lykke til!!!!

Åjå, det viktigste: ha sex fordi dere skal KOSE DERE, ikke for å lage baby.....

Ja vi er vel mange som ønsker seg en liten spire i magen..Jeg er nå på min 10mnd på å prøve å få det til..Men det vil jammen med ikke skje noe her..Begynner å bli lei av å vente nå..Så nå håper jeg det skjer denne mnd..
LYKKE TIL ALLE SAMMEN SOM PRØVER HER[:)]
ORIGINAL: bertelure

jeg vil ha en liten spire i magen min!![:)][:)][:)] måtte bare skrive det her[;)]

kan vell ikke få sakt meg nåkk enig i det dere skriver her.....Vi vil vil vil vil såååååå gjerne!!!!

Hadde skikkelig humpe runde denne mnd under El, så jeg får bare håpe! Går det ikke denne gangen så vet jeg jammen meg ikke hva som skjer! Da er der bare å innse at noe er "galt" å at vi trenger hjelp (utredning). Positiv El test var på søndag (å da er selve El underveis) å vi stod på så det jomet...hehe
Men man vet jo aldri om det blir klaff...denne gangen blir jeg KJEMPE skuffet om det ikke er klaff...
Er foresten i vår 9 pp nå [:@]

Nå er jeg faktisk LUTA lei av å ....vente....lure....håpe....teste....ønske....tenke....drømme....!!!!!!!!!!!

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ må det skje [;)]

Kathrine

Jeg og!!!!!

Sender dere masse babystøv [:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)]

Håper dette støvet når hit hvor jeg bor [:D] Denen mnd går det i solvopect og EL tester [;)][;)]

æ å.. lykke til alle sammen[;)]

Back
Topp