jeg vil bli gravid

bertelure

Forelsket i forumet
jeg vil ha en liten spire i magen min!![:)][:)][:)] måtte bare skrive det her[;)]

eg også!!! og også at du får det!!![:D]

ME TOO[:D]

Da er vi mange!!! Jeg vil også ha em liten spire som skal få to storebrødre!!!

Signerer her jeg også[:D]

Her er ei jente til som vil ha [:)]

jeg vil også ha en spire i magen min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VI OGSÅ ![;)]

Æ`å vil det.... Håpe det e nåkka inni magen min, som har tatt seg godt til rette og som blir der. Bli spennende å test om 1 uke.
Har sett at det e mang som ska test på samme dag som mæ, og det bli arti å sjå korr mang av oss som bli lykkeli den dagen. Lykke te, aill sammen!!!
(Mått bare skriv litt på dialekt)

jeg vil at dere ALLE sammen skal bli gravide denne gangen!! Sender all energi og positive tanker til dere!! Benytt gjerne mine muligheter for graviditet denne måneden også siden jeg ikke prøver enda!!!

Lykke til jenter!!

Takk for det!!!
Håpe virkelig de ordne sæ for dæ også... [:)]
Prøv dein hæksebryggen med c-vitaminer og appelsin, så ska du sjå det bli resultater.
Hvis det ikke bli den hær mnd. te mæ, ska æ jammen prøv.
Klæm [:)]

Jeg vil også bli gravid!! [:D]

Helt enig[:D] [:D] [:D] Jeg har også lyst på en spire som skal få både en storebror og storesøster. [;)]

Ja, tenk hvis.. Men da hadde vi jo mistet den fantastiske følelsen det er å gå gravid!![:D] Håper det klaffer for oss snart

Jeg vil også!! Første gang for meg...prøvd i tre mnd nå... [:@] Teste om to uker...spent...![&:] Lykke til alle prøver her, krysser fingre for oss alle her inne jeg[;)]

Back
Topp