Det er altså så godt å lese at det er såpass mange som har slitt med manglende morsglede/kjærlighet, fødselsdepresjoner, eller andre ting som gjør at man i perioder kanskje angrer litt på at man fikk barn, eller på at man fikk dem akkurat da, eller at man bare har det vanskelig.
Misforstå meg ikke, jeg syns så klart det er leit at noen skal ha det sånn,
det er jo ikke noe jeg ønsker.
Men det er en lettelse å få bekreftet at det ikke bare er meg!
At det er vanlig, at det kan ta bare noen uker eller flere år, og at dere er tøffe og innrømmer det!
Det er så fint at vi kan hjelpe hverandre på den enkle måten, gjennom å være ærlig om det vi helst ikke forteller.
Ved å opprettholde tabuet er det vanskeligere for folk å få hjelp, sånn er det bare.
Så tusen takk for at dere deler litt. [:)]
Sender en stor klem til alle mammaene, både dere som har slitt tidligere og dere som sliter nå.
Klemmer også til dere andre mammaer, som ikke har slitt selv, men som ikke dømmer oss som gjør det.
Misforstå meg ikke, jeg syns så klart det er leit at noen skal ha det sånn,
det er jo ikke noe jeg ønsker.
Men det er en lettelse å få bekreftet at det ikke bare er meg!
At det er vanlig, at det kan ta bare noen uker eller flere år, og at dere er tøffe og innrømmer det!
Det er så fint at vi kan hjelpe hverandre på den enkle måten, gjennom å være ærlig om det vi helst ikke forteller.
Ved å opprettholde tabuet er det vanskeligere for folk å få hjelp, sånn er det bare.
Så tusen takk for at dere deler litt. [:)]
Sender en stor klem til alle mammaene, både dere som har slitt tidligere og dere som sliter nå.
Klemmer også til dere andre mammaer, som ikke har slitt selv, men som ikke dømmer oss som gjør det.