Jeg vet ikke........

Så gøy, gratulerer :)

Mannen var jo borte fra 9 dpo, og det var alt for tidlig, så jeg måtte jo vente :p
Tydeligvis ikke for tidlig for alle :)

Jeg feiga ut!
Her har jeg ventet i all evighet på å kunne teste, og nå i dag hvor jeg faktisk kunne, så turte jeg ikke :O Ser ut til at jeg heller vil leve i den lykkelig uvitende babybobla mi, enn å potensielt få drømmen knust Kanskje jeg er modigere i morgen :p
Så gøy, gratulerer :)

Mannen var jo borte fra 9 dpo, og det var alt for tidlig, så jeg måtte jo vente :p
Tydeligvis ikke for tidlig for alle :)

Jeg feiga ut!
Her har jeg ventet i all evighet på å kunne teste, og nå i dag hvor jeg faktisk kunne, så turte jeg ikke :O Ser ut til at jeg heller vil leve i den lykkelig uvitende babybobla mi, enn å potensielt få drømmen knust Kanskje jeg er modigere i morgen :p

Jeg tenker ikke så mye på testing før dagen jeg har bestemt meg for å teste. Har nok å fylle dagen med for tiden og dagene går derfor alt for fort... for å si det sånn....
Nå begynner jeg å jobbe igjen neste uke etter denne permisjonen :dead::happy: elsker jobben min, men litt flaut å komme tilbake gravid.... hvis jeg er det :wacky: samtidig er jeg glad og stolt!

Hallo!! Nå må du teste. Heia heia! :-p

Venter til i morgen :smiley-bounce022 siden ikm er i dag/morgen. Ingen tanterød enda heller... men er redd den lange forkjølelsen min er på vei inn i bihulene... :sick009
Herlighet for en utholdenhet du har! Imponert! :-)

Venter spent)!

Ja nå lurer dere vel...... Hehe

Testen var negativ i dag og tante rød kom akkurat inn døra.... rakk en tur på legekontorer og fikk en penicillinkur for bihulene før hun kom da :joyful:
Jeg (vi) tar dette veldig fint da dette ikke var planlagt og litt greit når vi har ei på ni mnd og jeg skal begynne å jobbe mandag etter permisjon :happy:
Takk for meg og lykke lykke til alle sammen :Heartbigred

Testen var negativ i dag og tante rød kom akkurat inn døra.... rakk en tur på legekontorer og fikk en penicillinkur for bihulene før hun kom da :joyful:
Jeg (vi) tar dette veldig fint da dette ikke var planlagt og litt greit når vi har ei på ni mnd og jeg skal begynne å jobbe mandag etter permisjon :happy:

Så bra at dere tar det så fint! Lykke til videre med både prøving og jobb [emoji5]

God bedring og masse lykke til med prøvingen fremover! :)

Back
Topp