Jeg vet ikke........

Solfaktor

Flørter med forumet
Hei alle dere :)

Jeg har ikke vært så aktiv her inne enda, men har lest mye av deres innlegg og fulgt tråder... Er så fint å lese all den støtten dere gir til hverandre og fine ord og den trøsten til den som trenger det.

JEG VET IKKE om jeg hører til her enda, men jeg har termin 20. okt om testen viser positiv... når jeg skal ta den.... Har bestemt meg for å vente til ikm, som er ca onsdag/torsdag førstkommende.. spent....
HELT CRAZY AT JEG har klart å vente.... og vente.... og vente... med å teste.. klarte ikke det de to forrige svangerskapene og testet selvfølgelig negative tester de første gangene, siden jeg testet ALT for tidlig.. Hehe... ha en fortsatt fin kveld...

Hvis det er for teit å legge ut innlegget, tenkte siden jeg ikke har testet positivt enda, så bare si i fra hvis jeg skal slette :)

Last edited:
Lykke til med testingen [emoji7] Vært gøy å få inn noen med termin på min bursdag (20. Okt) [emoji1]

Jeg kan støtte deg i sniketråden din @Solfaktor , hvis testen viser positivt her så har jeg og termin 20. Oktober ;) Men jeg holder på med IVF, og sykehuset var veldig gira på at jeg ikke skulle teste før fredag :dead:

Jeg kan støtte deg i sniketråden din @Solfaktor , hvis testen viser positivt her så har jeg og termin 20. Oktober ;) Men jeg holder på med IVF, og sykehuset var veldig gira på at jeg ikke skulle teste før fredag :dead:

Kanskje jeg for din del skal vente til fredag jeg og, om ikke mens kommer onsdag/torsdag :happy090:happy: kan jo vente en dag til eller to når jeg alikevel har ventet til nå ;)

Skjønner godt at du er utrolig spent, og jeg er imponert over at du har klart å ikke teste enda!
Krysser fingrene for at du får en klinkende klar positiv test når du tar den på ikm! Lykke til! :D

Kanskje jeg for din del skal vente til fredag jeg og, om ikke mens kommer onsdag/torsdag :happy090:happy: kan jo vente en dag til eller to når jeg alikevel har ventet til nå ;)

Hehe, det er en viss sannsynlighet for at jeg bare har klart å la vær siden mannen har vært bortreist :D Men nå er han hjemme igjen, og det kan tenkes at jeg tester i morgen tidlig :p
Vi har ikke helt klart å bestemme oss, klinikken var veldig på at jeg ikke skulle teste før, men jeg er så lei av angst hver gang jeg er på do. Og tenker at 13 DPO bør være en trygg dag..

Bah, får se hva som skjer når jeg våkner, kanskje jeg holder ut til fredag :rolleyes:

Hehe, det er en viss sannsynlighet for at jeg bare har klart å la vær siden mannen har vært bortreist :D Men nå er han hjemme igjen, og det kan tenkes at jeg tester i morgen tidlig :p
Vi har ikke helt klart å bestemme oss, klinikken var veldig på at jeg ikke skulle teste før, men jeg er så lei av angst hver gang jeg er på do. Og tenker at 13 DPO bør være en trygg dag..

Bah, får se hva som skjer når jeg våkner, kanskje jeg holder ut til fredag :rolleyes:

Heier på deg......:smiley-bounce016

Hehe, det er en viss sannsynlighet for at jeg bare har klart å la vær siden mannen har vært bortreist :D Men nå er han hjemme igjen, og det kan tenkes at jeg tester i morgen tidlig [emoji14]

Jeg er gravid med ivf og testa positivt fra 11 dpo. Klarte ikke å vente til 15 slik sykehuset ville x-P

Har hatt tre runder med ivf, første gang var den digitale positiv 13 dpo (prøvde ikke 12 dpo), andre gang 12 dpo, og denne gang var testen positiv allerede 9 dpo:eek: Godt jobba å ha holdt ut så lenge! Det hadde ikke jeg klart:oops: Spent på resultatet ditt:)

Masse lykke til med testingen :) Krysser fingrene for deg!

Jeg er gravid med ivf og testa positivt fra 11 dpo. Klarte ikke å vente til 15 slik sykehuset ville x-P

Så gøy, gratulerer :)

Har hatt tre runder med ivf, første gang var den digitale positiv 13 dpo (prøvde ikke 12 dpo), andre gang 12 dpo, og denne gang var testen positiv allerede 9 dpo:eek: Godt jobba å ha holdt ut så lenge! Det hadde ikke jeg klart:oops: Spent på resultatet ditt:)

Mannen var jo borte fra 9 dpo, og det var alt for tidlig, så jeg måtte jo vente :p
Tydeligvis ikke for tidlig for alle :)

Jeg feiga ut!
Her har jeg ventet i all evighet på å kunne teste, og nå i dag hvor jeg faktisk kunne, så turte jeg ikke :O Ser ut til at jeg heller vil leve i den lykkelig uvitende babybobla mi, enn å potensielt få drømmen knust Kanskje jeg er modigere i morgen :p

Dere må synes jeg er rar som ikke tester :pmen jeg har to tette fra før (den yngste er ni mnd) og er jeg ikke gravid nå så er det ingen stor nedtur for oss. Men er jeg det så blir jeg veldig veldig glad. Selv er jeg veldig glad for å ha søster over og under meg, og vi tre er tette. Veldig koselig.

Last edited:
Back
Topp