Jeg vet ikke hvor langt jeg er

Mekanikerfrue

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Himmelbarn
Januarlykke 2020
på vei...
Tror dere jeg får tidlig ul? Eller tar de blodprøve?

Hadde mens 29.3, 6 dager, positiv el før påske, spottinger i påsken..
Positiv el test igjen 27 april og litt utover, men trodde det kunne vært pga hcg men hadde ikke råd til g test før 12 mai, VELDIG positiv g test 13 mai...

Så mest sansynlig var det sikkert en el nr 2 den 27.4 kansje? Så da er jeg vel 5+1
Skal jeg gå etter mens er det jo 8+2

Snakk med legen. Tror d kommer litt an på legen. Jeg ble henvist til TUL for å avklare lengden. Jeg skal ha ul i uke 10-12 pga arvelige ting på fars siden. Så da må vi vite hvor langt vi er på vei.
Men ser at mange tar HCG test. Men d har aldri jeg gjort.

Jeg synes sånn her er så vanskelig. For det kan jo være begge to:dead: det beste er å ta blodprøver å snakke med legen. Jeg jeg bor er det ikke grunn "god nok" for en ul, med mindre du kjøper privat:sorry:

Det kan jo være begge som du sier. Men har du vanligvis regelmessig mens og at du ikke fikk mens i april vil det vel være siste mens som gjelder ?
Vanskelig å si ja men om du ringer jordmor er det godt sjanse for at hun kan sette deg opp på time ganske snart og hun kan kanskje veilede deg noe på hvordan du går frem?:)

Det kan jo være begge som du sier. Men har du vanligvis regelmessig mens og at du ikke fikk mens i april vil det vel være siste mens som gjelder ?
Vanskelig å si ja men om du ringer jordmor er det godt sjanse for at hun kan sette deg opp på time ganske snart og hun kan kanskje veilede deg noe på hvordan du går frem?:)

Suklus er ganske på klokkeslettet presis, 35 dager. Men mistet (ma) i februar i år og ikke kommet seg igjen etter det. Eller... cytotec 22 februar og da kom mens som den ca skulle, dag 37.
Skal til lege på mandag, ikke fastlege, men ny turnus.. kansje om jeg er heldig vil hun sende meg. Hadde vært så godt å vite mtp jobb. Begrenser seg hvor lenge jeg har lov å jobbe i ene jobben pga risiko...

Suklus er ganske på klokkeslettet presis, 35 dager. Men mistet (ma) i februar i år og ikke kommet seg igjen etter det. Eller... cytotec 22 februar og da kom mens som den ca skulle, dag 37.
Skal til lege på mandag, ikke fastlege, men ny turnus.. kansje om jeg er heldig vil hun sende meg. Hadde vært så godt å vite mtp jobb. Begrenser seg hvor lenge jeg har lov å jobbe i ene jobben pga risiko...
Skjønner. Da er det ikke så lett å vite. Du får legge det frem sånn at det føles veldig nødvendig å få komme på tidlig ul. Lykke til :)

Jeg håper du oppdaterer etter legebesøket:joyful:

Back
Topp