JEG VET HVORDAN FÅ FLAT MAGE!!!

for får jeg det for 99 kr ? trenger vel ikke bosu og ? holder m fitness bal og medisinball ? men hvor fpr jeg kjøpt d til en billig penge ?

ORIGINAL: *cRispO**

Vil ha flat mage, men vil ikke ha sånn mage som Gro, den var ikke fin[:'(] Ser ikke mye kvinnelig ut...

Håpet du er klar over at da bildet der ble tatt var alle muskler spent? Ser ikke sånn ut når musklene ikke er spent.

ORIGINAL: Juliana

Takk for tipset! [:D]

"jeg ville aldri hatt sånn mage. det er ikke pent"

og bollemage er liksom penere??[:-]

jeg hade tatt den magen any day over den pløsemagen jeg har nå

Ballen koster vel som regel rundt 99kr.

Og man kan fint fylle brusflasker med vann!!![:)](eller stein eller hva du nå vil...bomull har nok lite nytte[8D])

Finnes også øvelse som er fint for nederste mage og du MÅ ikke ha ball! men det får jeg ikke vist for har bekkenløsning...så må vente til jeg er ferdig...jeg brukte en øvelse jeg lærte av en instruktør for å få bort de "fine" håndtakene på siden og "mamma-magen" (som jeg kaller det - den nederste pølsa på magen[8D]) og det FUNGERTE!!

ORIGINAL: Sha

Hahaha, signerer [:D]

MYE heller bollemage! Min mann hadde ikke tent på meg hvis jeg så ut som en annen mann...

ORIGINAL: Fru Riskorn

MYE heller bollemage! Min mann hadde ikke tent på meg hvis jeg så ut som en annen mann...

Mye heller bollemage? Mener du det? Så du vil heller se ut som en slapp mor enn en veltrent mor? På bildet der strammes alle magemusklene hennes, så der vises de ekstra godt. Ellers har hun bare en knallhard ,stram og deilig mage.
Jeg forstår ikke hvordan du kan si du heller vil ha BOLLEMAGE fremfor det!?

ORIGINAL: trekløver`n

ORIGINAL: Fru Riskorn

Mye heller bollemage? Mener du det? Så du vil heller se ut som en slapp mor enn en veltrent mor? På bildet der strammes alle magemusklene hennes, så der vises de ekstra godt. Ellers har hun bare en knallhard ,stram og deilig mage.
Jeg forstår ikke hvordan du kan si du heller vil ha BOLLEMAGE fremfor det!?

En liten bollemage hadde ikke gjort meg noe!Det hadde vært en STOR forbedring! Dessuten synes min mann det der er noe av det styggeste i verden, og han brekker seg faktisk, bokstavelig talt, av å se på det. Strammet eller ei, det ser ut som en mannemage, og jeg liker faktisk kvinnelige former. Så, ja - det mener jeg virkelig! VIRKELIG! Jeg syntes det var fryktelig stygt på en dame!

Så mannen din brekker seg når han ser spreke mannfolkmager? Han kan umulig ha det særlig godt på stranda om sommern. Må være slitsomt å gå rundt å brekke seg....[8D]

Ser poenget ditt, men jeg ville fortsatt sett finere ut i "den lille sorte" hvis jeg hadde flat og trent mage enn den lekre bollemagen min nå...

Og dessuten er bollemage direkte farlig. Det farligste fettet sitter der. Så for helsen sin del så bør man prøve å kvitte seg med magefettet. Selv om mannen din elsker det[:)]

Takk![:)]

Anbefaler også 30days shred for magen..
Der fikk jeg fort resultater og totalt flat mage. Og jeg tok bare level 1 3 ganger i uka.
Magemusklene kom innen 14 dager. Den skal jeg begynne på så fort babyen er ute for å si det sånn.
Har trent pilates og innersvingen rockering tidligere.
Med rockering gikk jeg ned 25cm rundt livet på kort tid, men 30days shred ga meg magemusklene..
Var super fornøyd..

ORIGINAL: Helene Burugle

Så mannen din brekker seg når han ser spreke mannfolkmager? Han kan umulig ha det særlig godt på stranda om sommern. Må være slitsomt å gå rundt å brekke seg....[8D]

Ser poenget ditt, men jeg ville fortsatt sett finere ut i "den lille sorte" hvis jeg hadde flat og trent mage enn den lekre bollemagen min nå...

Og dessuten er bollemage direkte farlig. Det farligste fettet sitter der. Så for helsen sin del så bør man prøve å kvitte seg med magefettet. Selv om mannen din elsker det[:)]

Han brekker seg ikke av å se på menn nei, men han er ikke interessert i menn heller[;)] Ikke det at han er interessert i alle damer da! Men, hadde han sett en sånn mage på en dame på stranden, hadde han garantert kommentert det! Møtte en dame på fjellet en gang som hadde sånn mage som jeg kom i snakk med, men han bare gikk derfra, for han synes det er SÅ stygt!

Tror ikke akkurat han elsker fettet[:D] Jeg liker det i alle fall ikke! Men, det går an å ha flat mage uten å se ut som en mann da! Og jeg kommer nok aldri til å bli normalvektig igjen, så jeg må nok heller tenke på å begrense helseplagene er jeg redd.

Mener at både Obs og Europris Plus har solgt de ballene til 99 kr (til alle dere som lurte)
Var vel på obs jeg så det sist, 2 uker siden eller noe..[;)]

gode tips MEN magetrening alene hjelper aldri...

flere faktorer må fikses på, kosthold for å få vekk magefettet, for alle ha magemuskler... noen bare skjuler de mer.... + kondisjonstrening.. så snakkes vi

ORIGINAL: armstrong

ORIGINAL: Juliana

Takk for tipset! [:D]

men var jo så "mange" forskjellige baller jo[8D]

Ja,og jeg har ikke baller [8D]

Back
Topp