Jeg var så redd

Clique

Tvillingmamma
Desemberglede 2015
Så, de siste 4-5 dagene har jeg kjente ekstremt lite liv, så jeg dro til legen i dag. Legen fant hjertelyd på tvilling 1, men ikke på tvilling 2. Jeg ble henvist til sykehuset for å ta UL.

Jeg var kjempenervøs og ble litt hysterisk. Var så redd..

Heldigvis var de begge friske og raske! Grunnen til at jeg har kjent så lite liv er at de har lagt seg på en måte slik at de sparker hverandre.. Hahaha... :D Stakkar <3

Forstår godt du ble engstelig då! So bra at begge to har det fint :) (og at søskenkjærligheten vises allereie :p )

Uff det må ha vært grusomt før du fikk vite at begge hadde det bra. Hurra for to bebiser som har det bra:)

Å huff, stakkars deg! Men så gøy at de sparker hverandre! Haha.. Jeg syns den krabaten her sparker mer enn nok allerede!

Off så skummelt! Så bra at det ordnet seg!

Uff, ingen god opplevelse!!! Men så godt å høre at alt var i skjønneste orden :)

Takk, jenter! Det var ikke en god opplevelse, nei. Men jeg lo godt da gynekologen viste meg på skjermen hva som foregikk. Karate kids inni der, vertfall! ;) Hihihi!

Skrekken er vel å oppleve lite liv....uff.... men så godt å høre at alt va som det skulle!!! Ingenting er som gode nyheter!

Godt det ordnet seg, og takk og lov for at systemet fungerer når vi trenger det :) Så betryggende og godt for mor at man kan få komme inn på UL når man er usikker og redd. Lykke til videre, med rugingen av de to små :)

Her har det blitt veldig stille og, kjenner noen smådult innimellom, men de ligger med hode nedover begge to og da får jeg ikke de sparka jeg var så heldig å kjenne tidligere tydligvis.. Var på ul i går, og alt er bra... De kan godt legge seg sånn at jeg jeg kjenner litt mer igjen da... ;)
Men tenker at, hvordan skal jeg kjenne liv fra begge to? Forskjell på dem.. Lærer meg det vel etterhvert kanskje

Her har det blitt veldig stille og, kjenner noen smådult innimellom, men de ligger med hode nedover begge to og da får jeg ikke de sparka jeg var så heldig å kjenne tidligere tydligvis.. Var på ul i går, og alt er bra... De kan godt legge seg sånn at jeg jeg kjenner litt mer igjen da... ;)
Men tenker at, hvordan skal jeg kjenne liv fra begge to? Forskjell på dem.. Lærer meg det vel etterhvert kanskje
Det lurer jeg også på... håper vi gjør det etterhvert!

Bare tenker på de man ser på tven som skal ha flere. De vet jo hvor bebisene ligger og hvem som er hvem i forhold til navn. Vet hvem som kommer ut av magen ved keisersnitt. Hvem som er den aktive, rolige osv. Så på et punkt så får man sikkert litt bedre oversikt;)

Back
Topp