Jeg var på UL idag....

lissom

Forumet er livet
"Det er jaffal ikke no jente inni der" var det første jordmor sa[8D] Var ikke tvil i det hele tatt[:D] Skikkelig sprellemann! Og alt så fint ut, så da er jeg litt mer beroliget... Og terminen ble flytta fra 1.jan til 4.januar, noen få dager i riktig retning[;)]

åhhhh... så gøy med en gutt da, og en frisk og fin en i tillegg [:)][:)][:)][:)] Nå er det bare å glede seg over magen og krabaten inni der [:)]

Gratulerer ¨så mye med gutten i magen[:)]

ORIGINAL: Julius Umulius

åhhhh... så gøy med en gutt da, og en frisk og fin en i tillegg [:)][:)][:)][:)] Nå er det bare å glede seg over magen og krabaten inni der [:)]

signerer![:)]

ORIGINAL: Lille Bea

Så moro, gratulerer med en prins i magen[:D]

Grattis[:D][:D][:D]

Takk jenter[:)] Huff, skulle sett meg, jeg lå der og grein hele tida, var SÅ glad for at det så så bra ut[:D][8D]

å gratulerer så moro, tenk en liten prins da lisemor[:)][:)] og ingen ting er bedre en at alt er  bra med den lille[:)]så nå kan mor slappe helt av og nyte graviditeten[;)][:D][:D]

Så kjekt da! Gratulerer med den lille poden! Blir nok nyttårsbarnet det der[;)]

Jah, blir nok førstesideoppslag i fævennen, tenker jeg[8D][:D]

Å, grattis med gutt i magen! Så fint at alt så bra ut!

ORIGINAL: tingeling1

Å, grattis med gutt i magen! Så fint at alt så bra ut!

Så gøy! Skal bli spennende å følge svangerskapet ditt videre! Klemmer fra meg[:D]

Gratulerer så masse med gutt i magen! Blir nok moro det!

Grattis med gutten!! Tenker gubben din ble fornøyd, var vel en smule bekymret for å ha 4 jenter i hus! [8D]
Godt å høre at alt så bra ut og at du kom deg lenger bort fra nyttårsaften. [;)][:D]

ORIGINAL: Cahaal

[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Julius Umulius

ORIGINAL: Molsy

Grattis med gutten!! Tenker gubben din ble fornøyd, var vel en smule bekymret for å ha 4 jenter i hus! [8D]
Godt å høre at alt så bra ut og at du kom deg lenger bort fra nyttårsaften. [;)][:D]

Ja, veldig glad terminene blei flytta, siden jeg har fått begge jentene før termin..! Denne ganga skal jeg knipe igjen, holde meg unna både gnikking på puta, bringebærbladte og trappeløping! Og INGEN SEX de to siste månedene! Eller jaffal den siste uka.....[8D]

Og gubben, ja! Skal love han ble glad! Han klarte ikke helt å se for seg hvordan det kunne blitt med tre jenter mellom 13 og 18 på en gang, hihi...

Ååå, så moro med en liten gutt!! Gratulerer så mye![:)] Blir spennende å se om du klarer å knipe igjen til 2008[:D]

Så gøy at det er en gutt denne gangen! [:D] 
Gratulerer så mye! [:D]

Grattis med prinsen i magen!
Spennende[:D]

Back
Topp