Jeg tror jeg mister...

SnartMamma3

Flørter med forumet
Har hatt småblødninger flere dager nå, og så og si alt av symptomer er borte. Jeg har ikke lyst til å innse det, og fornekter det nok litt. Har lest over alt på nettet og sier til meg selv at det kan gå bra, at jeg er en av de som bare blør litt uten grunn... Samtidig vet jeg nok at dette ikke kommer til å gå bra.:( får prøve å komme meg til legen i morgen for å ta blodprøver. Noen her som vet om man må bestille time, eller om man kan stikke innom og bare ta blodprøve?
 
Har hatt småblødninger flere dager nå, og så og si alt av symptomer er borte. Jeg har ikke lyst til å innse det, og fornekter det nok litt. Har lest over alt på nettet og sier til meg selv at det kan gå bra, at jeg er en av de som bare blør litt uten grunn... Samtidig vet jeg nok at dette ikke kommer til å gå bra.:( får prøve å komme meg til legen i morgen for å ta blodprøver. Noen her som vet om man må bestille time, eller om man kan stikke innom og bare ta blodprøve?

Uff, ikke noe kjekt å lese :(
Krysser fingrene for at det bare er uskyldig..♡
Jeg vet ikke hvordan det er, men du kan jo ringe til legekontoret så fort de åpner i morgen og spørre?
Sender over en stor klem ♡♡
 
Hvor mange dager har du blød? Jeg bløde i 2 dager når jeg var ca 4+6. Er helt forferdelig når sånt skjer.. Sitter enda med Angst og frykt for å miste
 
Har hatt småblødninger flere dager nå, og så og si alt av symptomer er borte. Jeg har ikke lyst til å innse det, og fornekter det nok litt. Har lest over alt på nettet og sier til meg selv at det kan gå bra, at jeg er en av de som bare blør litt uten grunn... Samtidig vet jeg nok at dette ikke kommer til å gå bra.:( får prøve å komme meg til legen i morgen for å ta blodprøver. Noen her som vet om man må bestille time, eller om man kan stikke innom og bare ta blodprøve?
Sist ringte jeg inn og sa at jeg trodde jeg hadde en sa. Fikk beskjed om å komme inn og ta blodprøve, ingen time.
Jeg klarte ikke å vente på sammenligningsprøven jeg tok noen dager etterpå, så jeg spurte om resultatet på den første og skjønte at den var alt for lav.

Jeg håper det ordner seg for deg [emoji173]
Det KAN faktisk gå bra [emoji4]
 
Takk for gode tanker.
Jeg har hatt spor av blod på papiret siden onsdag, men det har vært veldig lite. I dag kom det mer blod sammen med menslignende smerter. Uke 6+4. Har mistet håpet nå... Men må vel uansett kontakte lege?
 
Takk for gode tanker.
Jeg har hatt spor av blod på papiret siden onsdag, men det har vært veldig lite. I dag kom det mer blod sammen med menslignende smerter. Uke 6+4. Har mistet håpet nå... Men må vel uansett kontakte lege?

Ring i morgen og forklar situasjonen, så får du svar.
Lykke til :)
 
Dette var ikke morsomt og lese :( Håper blødningen er uskyldig og at når du har snakket med lege at du får høre noe positivt <3
Lykke til <3
 
Masse lykke til [emoji173]
 
Opplevde noe likt som deg tidligere og da viste det seg at det var morkaken som lå fårran mormunn, smertene og blødningen gjorde at jeg var skråsikker på at alt hadde gått rett vest!
Det trenger ikke bety at det har gått galt, så hold håpet oppe [emoji173]️
 
Trist, men det er nok bedre å gå til legen først som sist. I stede for å gå å tenke å ha det sånn så er det jo greit å bekrefte/avkrefte.. tenker jeg da. Håper med deg at det går bra
 
Huff, krysser fingrene for deg, håper det går bra.. ♡
 
Krysser fingrene, ikke noe greit å blø! Blir nervøs selv om en vet det er vanlig! Heier på desember baby ❤️
 
Har hatt småblødninger flere dager nå, og så og si alt av symptomer er borte. Jeg har ikke lyst til å innse det, og fornekter det nok litt. Har lest over alt på nettet og sier til meg selv at det kan gå bra, at jeg er en av de som bare blør litt uten grunn... Samtidig vet jeg nok at dette ikke kommer til å gå bra.:( får prøve å komme meg til legen i morgen for å ta blodprøver. Noen her som vet om man må bestille time, eller om man kan stikke innom og bare ta blodprøve?

Hvordan går det med deg? ♡
 
Back
Topp