Jeg trodde

Ho Mor

Forumet er livet
at mensen skulle komme på søndag,men det gjorde den ikke. Tenkte kanskje den kom mandag i stede.. men nei.. Så trodde jeg den sku komme i dag, men ingen mens..[8|][:-] 

Hadde jo vært den beste julegaven ever! Men i så tilfelle får jeg et forklaringsproblem på julebordet på lørdag[:-] Men er jo ikke øm i puppene. Men det tror jeg kanskje ikke jeg var med Sondre heller før jeg nærmet meg 6 uker. Men antar mensen dukker opp. Ville vært for godt til å være sant om ikke[:)]

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Spennende[8D] Kan sende deg en test, hvis du trenger, har en til overs[:)]

Hehe... Ja takk!!!! neida, du skal slippe det[;)] Hvis den ikke kommer innen lørdag så tester jeg meg før julebordet. Var slik da jeg var gravid med Sondre også. Skulle ha 16 mai fest med akkurat samme gjengen. Hadde mistanke og testet[:D] Hadde jo vært ustyrtelig morsomt om det samme skulle gjenta seg. Pleier liksom å være den som drar igang festene, så de skjønner tegningen hvis jeg ikke drikker[8D]

jeg har også en test til overs som ikke kommer til å bli brukt mer.... og vi sender gjerne ut masse gratulasjoner!

Oi oi oi, skal krysse alt jeg har!! SÅÅ spennende!!

ORIGINAL: ToLykkeTroll

Oi oi oi, skal krysse alt jeg har!! SÅÅ spennende!!

Takk skal dere ha. Jeg tør ikke håpe. Og i morgen kommer nok et surt innkegg om at mensen kom. Vedder på det[:'(]

oj oj oj oj teste teste teste teste teste teste !!!!

ORIGINAL: malien

Ja hvordan går det???? Er super nysgjerrig jeg....[;)][;)][;)] 

Jeg og, fryktelig nysgjerrig vi blir her inne gitt....[8D][8D][8D][8D][8D]

Fortsatt ingen mens[8|]

Back
Topp