Jeg trenger GODE unnskyldninger!

Coops juice Frisk og Rød ser ut som rødvin, og smaker godt :)
 
Haha ja jeg håper det går bra!
 
Ville evt tatt en prat med kelneren. Og husk at det folk ikke vet, tenker dem ikke så mye over om du ikke lager så stor sak ut at det... Senk skulderene og kos deg. Evt gjør som de andre sier her, takk ja til et glass vin og la gubben drikke det eller lat som du tar en slurk og si at det ikke smakte deg om noen skulle finne på å spørre hvorfor du ikke drikker... Man må jo ikke ha bedre grunn enn det egentlig. Prøver man og overbevise folk, lurer dem hvertfall...
 
Ferdig på julebord!! Endelig!
På dagen gikk det forsovit greit, alkoholfri øl og vin. Helte øl på tom ølboks jeg fikk av sambo:p

Utover kvelden blei det litt værre... Flere bemerket seg at jeg ikke drakk alkohol til maten, så da begynte de jo så klart: "jasså, er du gravid du da... Kan jo hende du har drikke alkoholfritt hele dagen ..." Blablabla...

Men da tok jeg drikka til mannen og laget som at jeg drakk. Flere prøvde å "teste" meg ved at de ville jeg skulle smake på drinken dens, så da latet jeg som at jeg drakk:p
I baren fikk jeg også lurt til meg litt alkoholfritt.

Så mye pes for å være gravid på julebord altså!! Men jeg er hvertfall den som er i toppform i dag:p
 
haha.. SÅ bra at d gikk sånn ca uten mistanke da ;) hehe. Jeg skal på julebord neste helg, og blir nok samme for meg. Kunne tenkt meg å bare drikke pepsi max hele kvelden, men må nok kjøpe meg en alkoholfri hvitvin. Orker ikke at kollegaer ska vite det så tidlig.. :P
 
Å skikkelig teit at jeg ikke kunne kjøre bil til og hjem igjen:p
 
Høres ut som du klarte deg fint :) jeg lurte meg unna ved å si jeg hadde tatt på meg ekstra jobbing søndag, det godtok alle, så slapp å late som ;)
 
Kan du kjøre da?

Jeg ble invitert i venninnebursdagen til mamma nå i februar. Med Biff-tartar og skalldyr:P og vin.. Skal si, når det nærmer seg, at jeg er syk jeg bare:)

Haha så ikke at du var ferdig:P
 
Back
Topp