Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Du får vell snart høre hjertelyden hos jordmor også? Tror ikke jeg hadde betalt 2000 +fri en hel dag med mindre jeg hadde en følelse at noe er galt...!
Du får vell snart høre hjertelyden hos jordmor også? Tror ikke jeg hadde betalt 2000 +fri en hel dag med mindre jeg hadde en følelse at noe er galt...!
Tusen takk dere! Jeg tror jeg avbestiller timen og heller venter. Kansje jeg kan få en time hos jm når jeg er kommet i uke 12/13. Føler ikke at jeg er skikkelig urolig eller slikt, bare jeg som er en kontrollfreak og HATER å ikke vite
Jeg hadde TUL da jeg var 6+6 og fikk se at alt gikk bra! Fikk også høre hjertelyd
Hadde jeg vært rik hadde jeg tatt UL hver uke... men jeg kan uansett ikke kontrollere hva som skjer.. må bare håpe at alt går bra
Jeg har bestilt ny time når jeg er 14+1, for man kan se kjønnet fra uke 13! Tenkte å ta det fra uke 14, for da er det veldig stor sjanse for å få vite om det blir gutt eller jente