Jeg trenger å høre at det går bra

Gravid med nr 4. Aldri mistet, men forstår bekymringen din. Tenker samme tanker selv.. Hva er sannsynligheten for at det går bra 4 ganger når man får følelsen av at det er så mange som mister??

Godt å lese om alle dere som får positiv slutt på svangerskapet ;). Lett for å uroe seg for alt som kan skje.

Helt enig! Men det er desverre de negative hendelsene som gir størst inntrykk, selv om det er større sjangse for at alt går fint :) lærer seg kanskje å slappe av litt mer etterhvert når man blir litt mer vant til situasjonen, håper jeg :redheart

Helt enig! Men det er desverre de negative hendelsene som gir størst inntrykk, selv om det er større sjangse for at alt går fint :) lærer seg kanskje å slappe av litt mer etterhvert når man blir litt mer vant til situasjonen, håper jeg :redheart
Ja la oss håpe det <3 Er jo et vidunder som har skjedd så viktig å nyte :)

At du ikke har noen særlige symptomer eller merker noe spesielt er ikke negativt. Sist jeg var gravid hadde jeg tett nese og ellers "bare" mage. Det var et herlig svangerskap uten noen plager. Nyt det! :-D Det er vanlig å miste, men det er også vanlig å ikke miste. Nyt svangerskapet<3 Trist å bruke de tre første mnd på å bekymre seg dersom alt har vært helt fint hele tiden. Har du vurdert tidlig ultralyd?

Gravid med nr 4. Aldri mistet, men forstår bekymringen din. Tenker samme tanker selv.. Hva er sannsynligheten for at det går bra 4 ganger når man får følelsen av at det er så mange som mister??
Denne følelsen sitter jeg også med. Venter nr 4..
Tenker også på hva om ting går bra fram til fødsel og vi får et sykt barn eller ting går virkelig galt under fødsel. Vi har jo vært så heldige 3 ganger...

Det er jo som med "alt" annet, det er det triste og negative som man fester seg ved og som gjør størst inntrykk.
Som det ble vist over her er det veldig mange som opplever SA/MA, men de aller fleste gangene går alt bra.
Har vært gjennom en MA og flere SA, men også vellykket svangerskap selv, men det er liksom det som var sist som sitter best..

Gravid med nr. 2 og har aldri mistet, foreløpig i hvert fall. 5+0 nå. :P Jeg er en person som bekymrer meg for alt og tar alle sorger på forskudd, men av en eller annen merkelig grunn så er jeg veldig rolig når jeg er gravid. Bekymrer meg overhodet ikke, og tenker at hvis jeg skulle miste så mister jeg. Er ingenting jeg får gjort med det og det nytter ikke å være redd. :) Går det ikke denne gangen så får vi prøve igjen. Veldig deilig å være så avslappet i forhold til det, og det gjør at jeg klarer å glede meg mye mer over svangerskapet. :)

Jeg hadde ingen symptomer sist gang, og ingen denne gangen heller. Det kommer til å gå kjempe fint. Ta en pause fra forumet hvis du er veldig bekymret.

Back
Topp