Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere er skjønne [emoji173]️ Jeg begynte å fossblø tidligere i dag, så nå er jeg innlagt. Cytotec kl 22, og ny kl 02, om ingenting har skjedd.. Gleder meg til ny prøveperiode, og håper alle andre spirer klamrer seg fast [emoji108][emoji173]️

Dette var leit. Godt å høre at du er ved godt mot, selv om det er helt forferdelig det du går igjennom nå. Du kommer til å være ekstra fruktbar de neste syklusene, så spiren sitter nok snart igjen![]()
Det nytter ikke å grave seg ned [emoji15] Vi har heldigvis ikke hatt problemer med å bli gravide, så satser på at den sitter snartNå blir det først utskrapning
![]()

Slik tenkte jeg også når det gikk galt i mars - vi fikk beskjed om at det var lurt å vente 1 mens (uavhengig om det ble utskrapning eller ikke) slik at slimhinner fikk tid til å bygge seg opp og at evt rester kom ut med neste mens. Det klaffet rett etter første mensKrysser fingrene for dere! Lykke til med utskrapning
![]()
Så trist at det skulle gå sånn....Håper det klaffer fort igjen når dere er klare for å prøve igjen.