Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere er skjønne [emoji173]️ Jeg begynte å fossblø tidligere i dag, så nå er jeg innlagt. Cytotec kl 22, og ny kl 02, om ingenting har skjedd.. Gleder meg til ny prøveperiode, og håper alle andre spirer klamrer seg fast [emoji108][emoji173]️
Dette var leit. Godt å høre at du er ved godt mot, selv om det er helt forferdelig det du går igjennom nå. Du kommer til å være ekstra fruktbar de neste syklusene, så spiren sitter nok snart igjen
Det nytter ikke å grave seg ned [emoji15] Vi har heldigvis ikke hatt problemer med å bli gravide, så satser på at den sitter snart Nå blir det først utskrapning
Slik tenkte jeg også når det gikk galt i mars - vi fikk beskjed om at det var lurt å vente 1 mens (uavhengig om det ble utskrapning eller ikke) slik at slimhinner fikk tid til å bygge seg opp og at evt rester kom ut med neste mens. Det klaffet rett etter første mens Krysser fingrene for dere! Lykke til med utskrapning
Så trist at det skulle gå sånn....Håper det klaffer fort igjen når dere er klare for å prøve igjen.