Jeg trekker meg stille tilbake..

Åh nei så trist! Håper den siste lille klamrer seg godt fast tross liten størrelse. [emoji173]️fortsatt håp [emoji173]️

Masse trøsteklemmer [emoji173]️

Dere er skjønne [emoji173]️ Jeg begynte å fossblø tidligere i dag, så nå er jeg innlagt. Cytotec kl 22, og ny kl 02, om ingenting har skjedd.. Gleder meg til ny prøveperiode, og håper alle andre spirer klamrer seg fast [emoji108][emoji173]️

Dere er skjønne [emoji173]️ Jeg begynte å fossblø tidligere i dag, så nå er jeg innlagt. Cytotec kl 22, og ny kl 02, om ingenting har skjedd.. Gleder meg til ny prøveperiode, og håper alle andre spirer klamrer seg fast [emoji108][emoji173]️

❤️❤️❤️
Klem

:Heartred:Heartred:Heartred
Dette var leit. Godt å høre at du er ved godt mot, selv om det er helt forferdelig det du går igjennom nå. Du kommer til å være ekstra fruktbar de neste syklusene, så spiren sitter nok snart igjen :Heartred:Heartred:Heartred

:Heartred:Heartred:Heartred
Dette var leit. Godt å høre at du er ved godt mot, selv om det er helt forferdelig det du går igjennom nå. Du kommer til å være ekstra fruktbar de neste syklusene, så spiren sitter nok snart igjen :Heartred:Heartred:Heartred

Det nytter ikke å grave seg ned [emoji15] Vi har heldigvis ikke hatt problemer med å bli gravide, så satser på at den sitter snart :-) Nå blir det først utskrapning :-)

Det nytter ikke å grave seg ned [emoji15] Vi har heldigvis ikke hatt problemer med å bli gravide, så satser på at den sitter snart :) Nå blir det først utskrapning :)

Slik tenkte jeg også når det gikk galt i mars - vi fikk beskjed om at det var lurt å vente 1 mens (uavhengig om det ble utskrapning eller ikke) slik at slimhinner fikk tid til å bygge seg opp og at evt rester kom ut med neste mens. Det klaffet rett etter første mens :) Krysser fingrene for dere! Lykke til med utskrapning :Heartred

Slik tenkte jeg også når det gikk galt i mars - vi fikk beskjed om at det var lurt å vente 1 mens (uavhengig om det ble utskrapning eller ikke) slik at slimhinner fikk tid til å bygge seg opp og at evt rester kom ut med neste mens. Det klaffet rett etter første mens :) Krysser fingrene for dere! Lykke til med utskrapning :Heartred

Takk :-) En må jo bare prøve å gjøre det beste ut av det :-) Så bra det klaffet så fort, satser på det her og :-)

Så trist at det skulle gå sånn....Håper det klaffer fort igjen når dere er klare for å prøve igjen.

Trist å lese.. gode klemmer til deg og håper det snart klaffer igjen![emoji173]

Back
Topp