Jeg trekker det tilbake

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Nå trekker jeg tilbake det jeg sa om at vi hadde AAAALT FOR LITE BODYER i str 50-56.
Nå har jeg nemmelig pakket bort klærne i str 50-68. Og da hadde vi ikke mindre enn en stor coop obs pose med bodyer i str 50-56. Og en annen pose med andre klær.

Så jeg trenger virkelig ikke kjøpe bodyer når neste baby kommer, men er det jente må det nok fornyes ja[:)]

Var skikkelig vemodig å trist å pakke det bort. Men litt godt også, blir artig den dagen det skal taes fram igjen.

Jeg har gitt bort en god del. (har fått en god del også ;) ) Men har tatt vare på det som kan brukes av både gutt og jente. + sånne dyre ting da..

Skal akkurat til å pakke bort 62 nå og ser at jeg har nok ventet så lenge jeg kan med å finne frem 68. Hadde så lyst til å bruke alt det fine i 62... Men har jo mye fint nyttnogså nå da[:D] Må sortere det litt før jeg pakker det vekk. Håper jo litt på jente neste gang...[8D]

Ikke så vemodig som for meg, som må gi det bort. DET er vemodig det!!! Har fire-seks bæreposer i hver størrelse. Så noen kommer til å bli veldig glad... Fretex f.eks...

Back
Topp