Jeg tok feil

Dalin87

Forelsket i forumet
Dere blir kvitt meg så lett alikevel [:(] var på ul og så verden søteste skaping men desverre var babyen død [:(] døde forje uke [:(] dette er veldig tungt, gruer meg til å fortelle dette til thea men men.. Har tatt utskraping.. Så nå forlater jeg dere så lykketil alle sammen [;)]

Kommer til å holde meg unna bv siden dette er utrolig tungt for meg.. Hade [:(]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!!!
huff!!!!!!!!! håper du blir gravid fort igjen da!! huff nå ble jeg skikkelig trist!!!

uff nei!!!

Du fikk jo se babyen din for ikke så lenge siden da var jo alt bra....

klem og lykke til videre

Forstår du vil holde pause fra BV

Neeeeeeeei!![:(] Dette var helt forferdelig trist å høre kjære sladrevenn[:(] Finner ikke ord[&o] Uff skjønner dette må være fryktelig vanskelig for deg, sender deg mange tusen gode varme klemmer

ånei!!![:(]

sender deg en diger klem[:(]

Så grusomt......... Jeg har ikke ord.................................................................................................

Huffda... Det var utrolig leit... Syns det er så mange som forlater oss...[:'(]
Var du langt på vei??

Neeeeeei!!!!!! [:(][:(][:(][:(][:(]
Du er en av de første jeg husker fra da jeg begynte å henge her inne på mars... du skulle være her hele veien du....... [:(]
Neeeeeeiiiiiii...... Ble ordentlig lei meg nå og tårene spruter... Dette er så feil!

Håper det går bra med deg og at det blir din tur neste gang nå.... *masse trøsteklemmer*

ORIGINAL: mmjm

Huffda... Det var utrolig leit... Syns det er så mange som forlater oss...[:'(]
Var du langt på vei??
var 10 + 3

Har rett og slett ikke ord.. ufattelig trist..

NEI!!!!!! Dette hadde jeg vireklig ikke ventet meg Dalin87. Nå ble jeg ufattelig lei meg[:(] Sender mange tårevåte klemmer og ønsker deg masse lykke til videre. Håper virkelig det sitter en spire snart igjen. Skjønner at du ikke orker bv nå, men håper du titter innom oss dersom du kommer i gang igjen.

Føler masse med deg!

Så utrolig trist å høre[:(] Stooor klem til deg!!

Forferdelig trist å høre! Sender mange gode tanker til deg og snuppa di. Ta godt vare på hverandre. 

sende bare goe klemmer din vei....

Ånæææj... [:(] Du skulle jo være her helt til Mars du jo [:(] Det første nicket jeg la merke til her inne da jeg selv valsa inn...nei dette var trist, skikkelig urettferdig...skjønner ikke meningen med å miste når man har kommet så langt som 10 uker...da kan man heller miste ved 3 uker liksom... [8|]

Sender det en kjempe trøstekos og ta vare på hverandre i stunden framover...

Trist å høre, sender deg en god klem. Stell godt med deg selv nå...

nei så grusomt trist!! Sender deg en stor trøsteklem og ønsker deg lykke til videre!

åneeeei [:(]

så forferdelig trist!! var jo ikke slik det skulle bli!

sender deg masse klemmer og ønsker deg masse lykke til!

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Neiåneiåneiånei.... Har ikke ord!!!!

masse, masse lykke til neste gang....

Back
Topp