Jeg tok en test ;)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Haha, jeg var på butikken nå og jeg kjøper aldri flaxlodd... Så jeg sa til meg selv at om jeg vinner så får vi gutt for da har vi flax;) Jupp, vant 100,- ;)

Og til de som synes det høres teit ut å ønske seg ett kjønn, når man har to av ett, så hadde det vært gøy med en av det motsatte ;)

TuMmY LoVe

Haha, jeg var på butikken nå og jeg kjøper aldri flaxlodd... Så jeg sa til meg selv at om jeg vinner så får vi gutt for da har vi flax;) Jupp, vant 100,- ;)

Og til de som synes det høres teit ut å ønske seg ett kjønn, når man har to av ett, så hadde det vært gøy med en av det motsatte ;)

TuMmY LoVe

Spennende og se om det stemmer da ;)
Skjønner dere ønsker dere en gutt, gjør det selv vi, har også to jenter fra før.
Meeeeen, gubben vil absolutt IKKE vite hva det blir før fødselen, så dette blir spennende tider :D

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Jeg ønsker meg mye en gutt også siden det fins knapt gutter i slekten min. ;) Betyr ikke det at jeg blir skuffet om det blir en jente. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir spennende da å se om flax loddet gjorde susen ;)

TuMmY LoVe

Enig med deg. Her har vi to gutter. Og det hadde vært stas med jente denne gang. Men føler nok det er en gutt til på vei. Og gleder meg isåfall også masse masse til det:)

Back
Topp