JEg tilter snart!

lissom

Forumet er livet
Nå er det en time siden hun var så trøtt at jeg bestemte meg for å legge henne.. og nå har hun skreket nesten sammenhengende i en time... Har prøvd alt! Ekstra pupp, ta henne opp igjen osv... la henne igjen når hun virket trøtt igjen,og skriking tar til IGJEN! Hun som har vært så flink så lenge nå!! Og akkurat idag som jeg har supervondt i hodet og bare vil ligge under dyna sjøl! Jeg blir snart GAL![&:]

ORIGINAL: lisemor81

Nå er det en time siden hun var så trøtt at jeg bestemte meg for å legge henne.. og nå har hun skreket nesten sammenhengende i en time... Har prøvd alt! Ekstra pupp, ta henne opp igjen osv... la henne igjen når hun virket trøtt igjen,og skriking tar til IGJEN! Hun som har vært så flink så lenge nå!! Og akkurat idag som jeg har supervondt i hodet og bare vil ligge under dyna sjøl! Jeg blir snart GAL![&:]
akkurat sånn har d vært her å i kveld, men no har ho endelig sovna...

tok ho til slutt opp., la henne på skuldra mi mens jeg satt og så på tv. Etter to minutter rapte hun og sovna.... hehehe... Kjipt at hun ikke sovna i vogga si, men hun gjør jo det til vanslig, så tenkte at èn dag ikke hadde så mye å si.. rolig og fredelig ble det nå jaffal[:)]

Back
Topp