Jeg tar så mange tester :P

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Flere som gjør det? Jeg er så bekymret for at det er dødt inni der så jeg tester innimellom. Googlet andres mange testinger for å sammenligne, uroer meg for at stigningen av HCG ikke er bra nok. så redd for å miste, det kverner i hodet mitt hver dag. Redd for å finne blod. Puppene mine er ikke like ømme som for et par dager siden så det har jeg tenkt på også. Tok test nå istad og heldigvis var den veldig positiv! Så litt roligere nå :P Men nå er jeg snart tom for tester :rolleyes:

Unngå å kjøpe nye når du er tom. :)

Jeg har også testet - mye. Skuffen min er full av brukte tester. Nå tror jeg at jeg er ferdig, er 5+1 i dag.

Unngå å kjøpe nye når du er tom. :)

Jeg har også testet - mye. Skuffen min er full av brukte tester. Nå tror jeg at jeg er ferdig, er 5+1 i dag.

Nei, skal la være :P Skal prøve å slå meg til ro med testen idag og be om tul litt senere. Er 5+4. :)

Jeg tester hvis jeg har noen å bruke, så enig i at det er lurt å ikke kjøpe :p

Kjenner meg igjen. Har en digital igjen, fikk 3+ onsdag men symptomene venter på seg. Forrige gang fikk eg tidlig ømme bryter men kjenner det ikke enda 5+4.. Er litt kvalm innimellom men ikke så mye.. Venter og bare på blod.. Men må jo bare tenke at så lenge det ikke er blod går det vel bra. Men må ta den siste digitale bare for å forsikre meg om at det ikke synker hvertfall..

Jeg er helt lik. Tar test om mårra og kveld. Jeg er helt obsessed... og når det ikke øker tenker jeg negativt. :facepalm:
Er 5+2 i dag.

Min var fortsatt 3+ i dag til tross for ingen ømme pupper så får vel bare slå meg til ro med at det går fint. Teller timer til ul på torsdag..

Hos meg varier det veldig fra dag til dag om hvor ømme brystene mine er. Noen dager er de ikke ømme i det hele tatt. Veldig normalt at symptomer kommer og går gjennom svangerskapet, så trøst deg med det :happy::happy: Men forstår godt at du vil teste hele tiden, det vil jeg også, men her klart å unngå til nå (8+3) :Heartred

Back
Topp