Jeg tar helt AAAAVVV

Snikende Ullteppe

Elsker forumet
I går bestod jeg livrednings prøven!!!
Jeg lærte meg å dukke IGÅR!!! Jeg har aldrig klart å komme meg nedover når jeg dukker + jeg klarer ikke ha øynene opne og jeg må holde meg for nesa. Alt dette lærte jeg meg å avvenne meg med i går [:D] Er så stolt over meg selv + jeg var den eneste av 36stk som husket å kjekke etter gjenstand i munnen til dukka vi skulle ha livredning på [:)]

MEN!
var ikke det jeg skulle si egentlig da...

På bursdagen til Kristian fant jeg ut at jeg skulle stelle i stand suprise party til han nå på lørdag. Har fått alle kompisene hans i sving og gitt de oppgaver som å pynte leiligheten vår når vi er vekke på lørdag, handle inn utstyr, lage kake osv! GLEDER MEG!!! [:D][:)]

(Og han ble foressten helt fra seg av begeistring da han fikk pakken sin) [;)]

Hva fikk han til pakke?

Så utrolig flink du er, du kan være bra stolt av deg selv da ja [:D]
Og for en fantastisk kjæreste du er som steller istand party for han, hadde noen gjort noe sånt for meg hadde jeg blitt evig takknemlig [:D]

Må kose dere masse i helgen!

ORIGINAL: *Leah Amalie mi*

Hva fikk han til pakke?

Så utrolig flink du er, du kan være bra stolt av deg selv da ja [:D]
Og for en fantastisk kjæreste du er som steller istand party for han, hadde noen gjort noe sånt for meg hadde jeg blitt evig takknemlig [:D]

Må kose dere masse i helgen!

Han fekk weekend i Oslo med greenday konsert [:D]
Han hintet på bursdagen sin om at det hadde vert kult med party, så sa jeg at jeg hadde brukt opp alle pengene på greenday billetter så han burde være fornøyd med det [8D]

Back
Topp