"Jeg tørka bort nussen..."

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
"...jeg må ha en ny!!"
Sa Teodor etter at vi kjørte mannen til bussen i morges, men det var for sent å snu for å få en ny nuss

Jeg er usikker på hvor mye han forstår rundt det at han skal være borte lenge nå, men noe forstår han hvertfall.. 
Så, da er vi på egenhånd frem til jul, håper tiden går fort!!
 
Stakkar liten.. Merker det her når besteforeldrene er på besøk, at det er viktig å få nok klemmer - i går måtte vi kaste på regnsko og regnjakke og løpe ut etter bilen for en siste kos - da var alt ok..

MEN over til dere igjen - Håper dere får fine mnd-er sammen fram mot jul og at det går bra i forhold til pappalengsel og Teodor!! Vanskelig å vite hvor mye han egentlig forstår..
 
emoticon Stakkars liten.

Håper det går fint med dere alene hjemme, og at tiden flyr til pappa er hjemme igjen.
 
Får håpe han ikke begynner å vente på pappa etter noen få dager, og at han forstår at det blir en stund til han får se han igjen :)
 
Så enkelt, men så fantastisk følelsesmessig beskrivende barn kan få sagt ting. Jeg kjente jeg fikk en stor klump langt ned i magen nå. 
Tida går sikkert kjempefort, og han er heldig som har den tøffe og snille mammaen han har:) Det blir sikkert trist til tider, men så vidt jeg har forstått har du en del familie som både letter hans og ditt sitt savn, vil jeg tro- til en viss grad. Og så plutselig er det november, bursdag, juleforberedelser, masse gøy. Håper denne tida blir fin for dere, tross alt.
 
Tuttelure: Det er koselig at de vil ta skikkelig farvel når kjente og nære reiser da =) Vi har også løpt inn porten i barnehagen igjen, fordi T glemte å gi en av de ansatte klem!

Sukkertopp: Takk for det, jeg håper også at tiden flyr!

*trinemor*: Det er det jeg også håper, at jeg klarer å lage et bilde av at det virkelig er lenge til pappa kommer hjem igjen. I dag skal jeg se om jeg klarer å lage noe som likner en kalender, som vi kan jobbe sammen med og bruke mye.

almara: Jeg må innrømme at jeg fikk en ganske stor klump i magen selv da han sa dette. Han snakket mye om det i barnehagen i går.
 

sebastian er også veldig opptatt av kos og nuss hvis noen skal gå :) glemmer han det, kan han bli veldig lei seg. 

han er en ordentlig kosegutt :)

 
Så hjerteskjærende! Håper tiden går fort for dere, jeg hadde nok personlig gått på veggene, men så har jeg 4 

Du får gi han masse nusser i mellomtiden :)
 
Back
Topp