Jeg tør nesten ikke skrive dette... *LANGT*

ORIGINAL: BelleHelene

Uff, det må ha vært en ekkel opplevelse, men Iselin har verdens beste mor og du fikk jo dempet fallet hennes!
Syns det var raskt tenkt av deg! Prøv å slapp av \, så tar dere en skikkelig kosedag i morgen!

[:)][:)][:)]

signerer![:)]

Takker for alle gode og oppmuntrende ord

Trodde natten skulle bli helt forferdelig, Iselin var helt hysterisk hele kvelden, hostet så det hørtes ut som hun skulle spy.. Spurte på legevakten hva jeg kunne gjøre med hosten hennes mens jeg snakket med dem, og fikk da beskjed om å ta henne med ut litt. Så jeg pakket henne inn i dyner og tepper og tok en tur ut.. Deretter satt jeg jeg vinduet inne hos henne på vidt gap, og gav henne en flaske. Hun slurpet i seg hele flaska og deretter sov hun til 8 i dag tidlig [:)] Såååå deilig! Nå er hun fortsatt kjempe forkjøla, men i kjempe godt humør [:)] Ser ingen blåmerker eller noe, så ser heldigvis ut som det gikk veldig bra [:)] Er så letta! Hvis jeg bare kan slutte å se for meg den lille kroppen hennes i det forferdelige fallet [&o] og hun blir frisk, så blir det nok bra [:)]

Og tusen takk for at dere er verdens beste, love you all! [:D]

det er helt forferdelig for mammahjerte når sånt skjer , men sånt skjer .. skulle ønske jeg kunne beskytte ungene mine for alle farer i livet og alle "ulykker", men det går ikke [8D]

ORIGINAL: Trone

Du snuppa!!! DU er verdens beste mamma for Iselin, uansett om hun falt!!! Aldri aldri tro noe annet!!!!!

Sender deg en kjempestor klem jeg. Tror du trenger det!! :)

Off så skummelt! håper det går bedre nå!

skjønner det var en fæl opplevelse, men det kan virkelig skje den beste. du er en like god mor for det om dette skjedde. blir mye knall og fall i tiden fremover, de tåler en støyt. god klem

ORIGINAL: Trone

Du snuppa!!! DU er verdens beste mamma for Iselin, uansett om hun falt!!! Aldri aldri tro noe annet!!!!!

Sender deg en kjempestor klem jeg. Tror du trenger det!! :)

ORIGINAL: Escuro

Det er et mareritt når slikt skjer. Men det kan skje den beste. Jeg regner jo med at det ikke kommer til å skje flere ganger, hehe. ALLE har gjort feil de lærer av, det er bare så utrolig kjipt når det skjer med barna. Men som Pisces10 sier, når de skriker så går det iallfall "bra" med dem. Verre når det blir helt stille...
Bra du var kjapp nok til å dempe fallet på hodet hennes. Og samboern din har vel også et visst ansvar i å følge med. Men det viktigste er at det gikk bra. Dere slapp fra det med skrekken.
*Klem*

Signerer denne. Bra ho sov godt i natt og er i bedre humør idag [:)]

Dette er det vi kaller et hendelig uhell, men forstår godt at det gjør vondt i mammahjertet!

Du er helt klart verdens beste mamma for Iselin! Hvis ikke hadde du ikke klart å redde hodet og du hadde heller ikke hatt dårlig samvittighet.

Gode klemmer herfra!

ORIGINAL: Klesklypa

Stakkars stakkars deg!! tror faktisk at når ho kom over sjokket var denne opplevelsen verre for mammahjertet ditt enn for ho!

Du er kjempe flink!!!! og det at du føler deg drit no er jo et tegn på at du er ei kjempe god mamma!! Tenk om du ikkje hadde brydd deg nevneverdig?? DA hadde du vert en dårlig mamma[:)]

*laang god klem til deg*

Du er flink du!! og var jammen rask som fikk foten under hodet hennes!!

må bare signere denne her! 

Back
Topp