jeg tør nesten ikke å si..

trolltjora

Elsker forumet
..at jeg har fått svineinfluensavaksinen her inne. for makan til hysteri, desperasjon, sinne og bitterhet det er her inne pga den![8|]

(og nei, jeg er ikke i noen risikogruppe - det hender seg bare slik at jeg er helsepersonell og fikk den vel derfor før de fleste...)

Jeg må le litt for snart vil noen sende sinte meldinger til moderator eller skrive litt sure meldinger her for denne tråden skal være på sykdom!

Bare vær forberedt på å få litt pepper!

Fint for deg at du tok vaksina. Sikkert det rette valget for deg[:)]

ORIGINAL: Kittekat

ORIGINAL: Svartengel

Helsepersonell er jo ein risikogruppe det?? 

Jepp, det sier seg jo selv, så mye faenskap de er oppi iløpet av en arbeidsdag.[8D]

risikogruppe er vi ikke, vi får ikke sykdommen eller blir sykere enn folk flest - men det er viktig at vi holder oss friske så vi kan pleie en evnt pandemi med haugevis av innleggelser.

Er det noen som kjefter på andre fordi de har tatt den???? JEG er usikker, men kunne ALDRI falt meg inn å kjefte på andre for det! [8|]

Å TA vaksina kan være riktig, å IKKE ta den kan være riktig. Alt etter situasjon, tror jeg. [;)]

Kongefamilien har jo "sneket" i køen de også![8D][:D]

Men du er i risikogruppen som helsepersonell!
Så du tar den jo for deg selv, familien din og pasientene.

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

God bedring![:)]
Håper du slipper lett unna i det minste[;)]

?? God bedring?

Er hun syk?[8D]

ORIGINAL: Grete71

Er det noen som kjefter på andre fordi de har tatt den???? JEG er usikker, men kunne ALDRI falt meg inn å kjefte på andre for det! [8|]

Å TA vaksina kan være riktig, å IKKE ta den kan være riktig. Alt etter situasjon, tror jeg. [;)]

Sånn tenker jeg også, derfor klarer jeg aldri å bestemme meg. For lurer på hva som passer meg best. Jeg er i risikogruppe.

Jeg skulle egentlig tatt den i går selv (er også helsepersonell), men det ser dessverre ut som om svineinfluensaen kom meg i forkjøpet.. [8|] [>:]

Men er dere ikke prioriterte da? [:)] Og sammen med risikogruppen synes jeg det er rett at dere får den nå.

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

?? God bedring?

Er hun syk?[8D]

Du, den signaturen din... *gjemme seg*

ORIGINAL: Persillen

Men er dere ikke prioriterte da? [:)] Og sammen med risikogruppen synes jeg det er rett at dere får den nå.

?? God bedring?

Er hun syk?[8D]

Du, den signaturen din... *gjemme seg*

nå har jeg hatt en avstemning over hvilken signatur jeg skulle ha... flest ville at jeg skulle ha denne...
og den blir[8D]

?? God bedring?

Er hun syk?[8D]

Haha! Greit å være i forkant[8D]

Leste vel litt kjapt[&:][:D][:D]

ORIGINAL: Ida82

ORIGINAL: Grete71

Sånn tenker jeg også, derfor klarer jeg aldri å bestemme meg. For lurer på hva som passer meg best. Jeg er i risikogruppe.

Jeg er i risikogruppe fordi jeg er GRAVID. [8|][8D] Derfor jeg ikke klarer å bestemme meg.. [&o]

Back
Topp