Jeg synes

Febbis

Gift med forumet
Vi ruger veldig lenge på disse mai bebisene...
"bare" ei som har født enda. Det er jo selvføgelig bra!!!![:D][:D]
Jeg er bare forundret over at ikke fler har født enda. Husker sist jeg gikk gravid, var da i februar forum, da var det fler som fikk i både desember og januar.

Spent på hvem som er neste til å føde[:)]

Vi er vel bare gode til å ruge da[:D]
Men tror at når det først begynner å poppe her går det unda...
Jeg håper virkelig vi holder de små inne en stund til... [:)]

Ja synes også det er litt "rart" at ikke flere har født enda, men tror nok ikke det er mange dagene igjen til det popper ut flere babyer :)

Er veldig spent på å se hvem som er neste ut ;D

Tror nok det blir endel Aprilbabyer her inne, har selv termin 2.mai, men hodet var allerede festet (er 2.gangs). og eldstejenta kom to uker før [:D] Håper i alle fall babyen holder seg der inne i magen til den er ferdig! Storpia var 2740g da hun ble født, så håper på en større unge denne gangen!

Syns det er flott at vi er så gode rugere her på mai [:D]
Håper alle går mange uker til før det skjer noe.

Har "bestemt" meg for at jeg vil helst ha gutten om 7 uker etter mandag, altså min 39 (mens)/37 (ul) uke. Om han hører på meg, er noe annet. Syns i alle fall det er bra at vi ruger godt på de små - viser bare at mai er så bra en måned å komme i at de fleste av gullene våre vil nok vente til da [;)]

ORIGINAL: anette..

Vi er vel bare gode til å ruge da[:D]
Men tror at når det først begynner å poppe her går det unda...
Jeg håper virkelig vi holder de små inne en stund til... [:)]

Enig.
Vi er nok skikkelig gode rugere[8D]

Jeg trodde det var bare jeg som tenkte sånn jeg. At det var rart at ikke så mange har født ennå, men heldigvis holder vi oss en stund til.

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg trodde det var bare jeg som tenkte sånn jeg. At det var rart at ikke så mange har født ennå, men heldigvis holder vi oss en stund til.

JA! *bank i bordet*! [:D][:D][:D]

Er nok ikke lenge før det "braker løs" her med fødsler.. Og mange av oss kommer nok til å føde i april. Blir spennede å se hvem som blir neste mann.. [:)]

ORIGINAL: brownie*

ORIGINAL: husfrua

Er nok ikke lenge før det "braker løs" her med fødsler.. Og mange av oss kommer nok til å føde i april. Blir spennede å se hvem som blir neste mann.. [:)]

jeg håper jeg får føde i slutten av april[8D] etter jeg er forbi 37 uker vel og merke[:D]

Jeg også.. har på følelsen at jeg kommer til å føde i månedskifte.. Sist gang fødte jeg når det var full måne. Noen sier at månen har litt innvirkning. Og jeg har sjekka kalenderen, og det er full måned i slutten av april. Så kanskje det skjer ved full måne igjen?! [;)]

Håper inderlig at det blir en aprilbaby som kommer et par-tre uker før, her.. Mannen har nemlig skoleuke i Bergen uken jeg har termin. Heller at han kommer litt før da, enn å gå som et nervevrak hele uken mannen er borte.. [&:]

ORIGINAL: Sicily

Håper inderlig at det blir en aprilbaby som kommer et par-tre uker før, her.. Mannen har nemlig skoleuke i Bergen uken jeg har termin. Heller at han kommer litt før da, enn å gå som et nervevrak hele uken mannen er borte.. [&:]

Får tro at babyen kommer mens mannen din er hjemme da ja. [:)]

ORIGINAL: Sicily

uuuææææ....

Da hadde min måtte skulke[;)]

Siste halvdel av April hadde vert flott [:D]
Har bestilt fødsel da, jeg... hehe

det begynner nok snart å poppe ut her også, spesielt med tanke på hvor mange tvillinger som ventes her :)

Har også tenkt på det - at det er bra altså! Er jo som regel en del prematurfødsler på et så stort forum... Bank i bordet, og la oss holde de inne i enda mange uker:)

Jeg har tenkt på det selv, at vi er heldige her inne som har klart å holde igjrn så lenge [:D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Jeg har tenkt på det selv, at vi er heldige her inne som har klart å holde igjrn så lenge [:D]

Helt enig.. Bare fortsett å rug jenter!!

synes det er litt tidlig ennå.. men om 2-3uker så kan de gjerne begynne å melde sin ankomst for de som har termin i begynnelsen av mai.. Uansett er jo bebisene mer eller mindre "sårbare" før de har rundet de ukene de skal være i magen... men om 2-3 uker har 1. kull passert 35 uker og oppover . f.o.m påsken er en grei tidspunkt [;)][:D] [:D]

Kanskje husker kroppen min tilbake føde datoen for eksakt 4 år siden da 1. mann ble født og starter riene - og bebisen plopper ut ca 25 dager før termin [:D][:D][:D]

Back
Topp