Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *nusse76*
Off..er så storforbruker av sminke..og går som regel tom for d meste samtidig[8|] og da blir d fort dyrt da. D gikk opp for meg her om dagen at jeg ikke var 20 år lenger og måtte investere i nye kremer..*kremt* så da gikk d noen kr til d også da. D blir dyrere jo eldre man blir...[8D]
ORIGINAL: *LiLLa*
off...er syyyyyyykt dyrt asså.....men kjøper heller litt av gangen da,jeg[;)]ikek alt på en gang,lissom.åsså er jeg jo så heldig å får en del fra oriflame åsså,sia tanta til sambo selger det[:D]
men nå skal det sies at det er sjeeeeelden jeg bruker no særlig anna enn kun litt mascara på jobben,da[8D]
ORIGINAL: thessa84
ORIGINAL: *nusse76*
Off..er så storforbruker av sminke..og går som regel tom for d meste samtidig[8|] og da blir d fort dyrt da. D gikk opp for meg her om dagen at jeg ikke var 20 år lenger og måtte investere i nye kremer..*kremt* så da gikk d noen kr til d også da. D blir dyrere jo eldre man blir...[8D]
Åj,dyrere jo eldre man blir?
Da kommer jeg til å bli blakk om noen år for nå er jeg bare 23 år... Hmmm... Hehe:)