Jeg svidde av 3000 kr på..

*Vindrua*

Elsker forumet
Estetique igår,på sminke... Dæven,stakkars pengeboka mi...:(

ORIGINAL: monicapijah

3000?? hva kjøpte du av sminke da[;)]:O?

Foundation,solpudder,rouge,2 øyenskygger,lipgloss,rensekrem,3 koster,kajal... ja,d var vel det tror jeg... fan så dyrt det er for sminke..

ORIGINAL: Mylady

Iiiiiiiks[8|] Kunne ikke donert litt til meg istdede?[:-][:D]

Hehe,sku gjort det ja... Desverre så var dette penger jeg egentlig ikke hadde.. Fikk ballsjokk da jeg kom i kassa å skulle betale... WHÆÆÆÆÆ..

Fort gjort d der...mange fristelser i parfymeri syns jeg men svindyrt dessverre...

Off..er så storforbruker av sminke..og går som regel tom for d meste samtidig[8|] og da blir d fort dyrt da. D gikk opp for meg her om dagen at jeg ikke var 20 år lenger og måtte investere i nye kremer..*kremt* så da gikk d noen kr til d også da. D blir dyrere jo eldre man blir...[8D]

ORIGINAL: *nusse76*

Off..er så storforbruker av sminke..og går som regel tom for d meste samtidig[8|] og da blir d fort dyrt da. D gikk opp for meg her om dagen at jeg ikke var 20 år lenger og måtte investere i nye kremer..*kremt* så da gikk d noen kr til d også da. D blir dyrere jo eldre man blir...[8D]

Åj,dyrere jo eldre man blir?
Da kommer jeg til å bli blakk om noen år for nå er jeg bare 23 år... Hmmm... Hehe:)

ORIGINAL: *LiLLa*

off...er syyyyyyykt dyrt asså.....men kjøper heller litt av gangen da,jeg[;)]ikek alt på en gang,lissom.åsså er jeg jo så heldig å får en del fra oriflame åsså,sia tanta til sambo selger det[:D]

men nå skal det sies at det er sjeeeeelden jeg bruker no særlig anna enn kun litt mascara på jobben,da[8D]

Ja,skulle gjerne kjøpt litt om gangen,men det er aller første gang jeg kjøper smink,har bestandig kun brukt mascara.. så jeg sa til de på butikken at jeg er helt grønn når det gjelder sminke så gi meg tips og gi meg det jeg trenger.... Så da fant hun sikkert frem de dyreste merkene av alt,slik selgerne er desverre....
Men hvis hun snakket sant så har jeg sminken lenge,1 år eller noe.. jeg er jo for det meste hjemme med snuppa så den blir ikke brukt så ofte...

ORIGINAL: thessa84

ORIGINAL: *nusse76*

Åj,dyrere jo eldre man blir?
Da kommer jeg til å bli blakk om noen år for nå er jeg bare 23 år... Hmmm... Hehe:)

Er sånn altså....mer man må dekke til-mer man må kjøpe...[;)] Også rynkekrem og øyekrem...[8D]

Back
Topp